کد خبر : 1507492 | 06 اسفند 1396 ساعت 08:10 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک:

برای مدال به جام جهانی باکو نمی‌رویم

سرمربی تیم ژیمناستیک هنری می‌گوید که بیشتر اعضای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی باکو را جوانان تشکیل می‌دهند و هدف حضور آنها در باکو کسب نتیجه و مدال نیست.

برای مدال به جام جهانی باکو نمی‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، رضا خیرخواه در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اعزام تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک به جام جهانی باکو، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی برای حضور در جام جهانی 22 بهمن ماه به باکو می‌رود. در این رقابت‌ها هفت ملی‌پوش حضور دارند. اسامی نفرات اعزامی‌ هنوز مشخص نیست ولی 70 تا 80 درصد تیم را جوانان تشکیل خواهند داد.

 

او ادامه‌ داد: ما با اعزام جوانان به این رقابت‌ها می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و آن‌ها را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنیم. برای کسب نتیجه‌ و مدال به باکو نمی رویم. فقط می‌خواهیم جوانان میدان‌های بزرگ را تجربه کنند. اکثر آنها میدان‌های بین‌المللی ندیده‌اند. ما حدود شش ماه تا بازی‌های آسیایی زمان داریم و می‌خواهیم جوانان ما با حضور در میادین بزرگ و بین‌المللی تجربه کسب کنند و بتوانند در بازی‌های آسیایی نتیجه‌ خوبی بگیرند.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری در مورد سطح مسابقات ژیمناستیک جام جهانی باکو، گفت‌: آن طور که من در سایت این رقابت‌ها دیدم بیشتر کشورهای صاحب نام همچون روسیه، ژاپن، کانادا، چین، کره و ... حضور خواهند داشت. ورزشکاران صاحب نامی در این رقابت‌ها هستند و این مسابقات میدان بزرگی برای جوانان است.

 

خیرخواه در ادامه‌ به غیبت خناری نژاد در رقابت‌های جام جهانی باکو اشاره کرد و گفت‌: خناری نژاد بسیار تلاش کرد تا خود را به این مسابقات برساند. دکترها نیز بسیار بر روی دست او کار کردند. خانم اینچه‌درگاهی هم نظارت مستقیم بر روند درمان او داشت تا زودتر بهبود یابد و روبه راه شود اما فعلا آمادگی حضور در مسابقه را ندارد.

 

او خاطر نشان کرد: امیدوارم که خناری نژاد تا بازی‌های آسیایی درمان شود و بتوانیم از او استفاده کنیم. خناری نژاد و کیخا از مهره‌های با تجربه تیم‌ ‌ملی هستند که باید حفظ شوند. البته برای آسیب خناری نژاد زمان نشان می‌دهد که او بهبود یافته و می‌تواند به ترکیب تیم ملی بر گردد یا خیر. من هم بسیار راغب هستم که او زودتر بهبود یابد و برای بازی های آسیایی جاکارتا به تیم ‌اضافه شود.

 

دیدگاه‌ها