کد خبر : 1507508 | 06 اسفند 1396 ساعت 09:33 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مسی همه چیز را آسان می‌کند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و مدعی شد که ستاره آبی اناری کار را برای تیمش آسان می‌کند.

والورده: مسی همه چیز را آسان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته به مصاف خیرونا رفت و با 3 گل سوارز ، 2 گل از مسی و 1 گل از کوتینیو، موفق شد حریف را  6-1 شکست دهد. پس از بازی، والورده به تمجید از مسی و عملکرد فوق العاده او در این دیدار پرداخت.

 

او گفت:" لئو مسی کاری می‌کند که همه چیز آسان به نظر بیاید ولی اینگونه نیست. قضاوت کردن درباره چنین عملکردی کار دشواری است. وقتی فکر می‌کنید دیگر همه چیز را از او دیده اید، شما را شگفت زده می‌کند. ما همه منتظر هستیم که یک بار دیگر از سوی او شگفت زده شویم."

 

 

1285893

 

 

والورده درباره کوتینیو و دمبله گفت:" هر دو بازیکن امید بالایی دارند. کوتینیو در خط میانی خیلی خوب کار می‌کند و گل‌های فوق العاده می‌زند. دمبله هم در حمله عالی است، او هنوز خام و جوان است. مصدومیت باعث شد که کمی از هماهنگی فاصله بگیرد و به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد."

 

والورده درباره عملکرد تیمش گفت:" در ابتدا بازی منتظر شدیم و سبک بازی آنها را دریافتیم، اینکه آنها وقتی حمله می‌کنند، بازیکنان زیادی در خط حمله هستند. وقتی بازیکنان زیادی از مرکز زمین عبور می‌کنند، متحمل ریسک شده ایم و ما موقعیت‌های بیشتری پیدا کردیم. آنها تیم با کیفیتی هستند، هر تیمی سلاح خودش را دارد و می‌تواند به شما ضربه بزند."

دیدگاه‌ها