کد خبر : 1507574 | 06 اسفند 1396 ساعت 13:20 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض رسانه روسی به رای اتحادیه جهانی کشتی

علیرضا کریمی و ایران باید سنگین تر جریمه می شدند!

سایت کشتی داغستان روسیه به میزان محرومیت علیرضا کریمی و مربی اش اعتراض کرده است.

علیرضا کریمی و ایران باید سنگین تر جریمه می شدند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نزدیک به ۱۰ روز از اعلام رای نهایی پرونده شکست عمدی علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال می گذرد، روس ها که رقیب اصلی ایران در مسابقات مختلف محسوب می شوند، به آرای اتحادیه جهانی اعتراض کردند.


سایت کشتی داغستان روسیه که یکی از معتبرترین رسانه های این کشور در رشته کشتی به حساب می آید، در مطلبی ادعا کرده در حالی برای علیرضا کریمی ۶ ماه و برای مربی اش ۲ سال محرومیت در نظر گرفته شده که طبق قوانین کمیته بین المللی المپیک آنها باید به صورت مادام العمر محروم می شدند. 


این رسانه روسی همچنین با اعتراض به سبک بودن محرومیت کشتی گیر و مربی ایران اعلام کرده حداقل باید یک سال محرومیت نیز برای کشتی ایران در نظر گرفته می شد. 


سایت داغستان همچنین عنوان کرده این برای اولین بار نیست که کشتی گیران ایرانی برای عدم رویارویی با اسرائیل خود را قربانی می کنند و به مسابقات ادامه نمی دهند. 


این مطالب در شرایطی بیان شده که علیرضا کریمی از حریف روسی خود در این رقابت ها پیش بود و با دستور مربیانش کشتی را واگذار کرد. در واقع روس ها که از این اتفاق سود برده اند، حالا علیه کشتی ایران هم موضع گرفتند تا فشار را برای محرومیت کشتی کشورمان در صورت تکرار این اتفاقات بیشتر کنند.


این سایت روسی همچنین به اخطار اتحادیه جهانی نیز اشاره کرده که این بار جریمه سبکی در نظر گرفته شده؛ اما در دفعات بعدی جریمه های سنگین تری در انتظار ایران است.

دیدگاه‌ها