کد خبر : 1507605 | 06 اسفند 1396 ساعت 15:15 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

حق دوست: گل زودهنگام استقلال ما را غافلگیر کرد

هافبک فولاد خوزستان می گوید یک برد می تواند این تیم را به لیگ برگرداند.

حق دوست: گل زودهنگام استقلال ما را غافلگیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حق دوست هافبک جوان فصل گذشته آبی پوشان به عنوان بازیکن تعویضی برابر تیم سابق خود با پیراهن فولاد در زمین مسابقه حاضر شد. حق دوست در گفت و گو با ورزش سه درباره این دیدار گفت: هر دو تیم شرایط خوبی داشتند و مشخص بود که یک دیدار تماشاگر پسند را شاهد خواهیم بود. گل زود هنگام بازیکنان استقلال تیم ما را غافلگیر کرد و گل دوم آنها کار را برای ما سخت کرد. تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و یک گل هم زدیم اما ضد حمله استقلال بازی را پیچیده کرد.


وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما در نهایت نتوانستیم از برتری خودمان بهره ببریم و در خانه شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم.


هافبک پیشین استقلال درباره تجربه تقابل با تیم سابق خود، تصریح کرد: قطعا تجربه تقابل با تیم سابق که دوستان زیادی در آن دارم برای من بسیار مهم بود اما تلاش کردم تا برای فولاد مثمر ثمر باشم. استقلال این روزها شرایط خوبی دارد و برای این تیم در دربی آرزوی موفقیت دارم.


حق دوست در پایان درباره شرایط فولاد و افت این تیم، عنوان کرد: فولاد یکی از بهترین تیم های این فصل بود و آقای پورموسوی نشان داده که توانایی فنی بالایی دارد. در چند هفته گذشته از فرم خوب خود فاصله گرفتیم اما مطمئن باشید که فولاد به رقابت برای کسب سهمیه باز می گردد و همین حالا نیز از رقیبان عقب نیفتاده ایم. با یک برد دوباره به فرم خوب خود باز می گردیم و می توانیم دوباره نظر هواداران را جلب کنیم و با اندکی صبر مطمئنا تیم درخشان هفته های پیشین خواهیم بود.

دیدگاه‌ها