کد خبر : 1507609 | 06 اسفند 1396 ساعت 16:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی عثمانلی در روز بدشانسی صادقیان

عثمانلی اسپور در روزی که پیام صادقیان ستاره بازی بود و بارها با تکنیک خود بازیکنان حریف را دچار دردسر کرده بود، نتوانست به برد دست یابد و با تساوی از زمین خارج شد.

تساوی عثمانلی در روز بدشانسی صادقیان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عرفان بوز به دلیل اهمیت بازی به دنبال کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم و فرار از محوطه بحرانی لیگ بودند اما با از دست دادن یک پنالتی حساس این شانس بزرگ را از دست دادند.


آندره رگاتن در جناح چپ، اومار آمینو در سمت راست و پیام صادقیان در میانه زمین بار حملات تیم عثمانلی اسپور را در طول بازی برعهده داشتند .صادقیان در این نیمه یک بار با پاسی عمقی، مهاجم تیمش را روانه دروازه کرد اما ضربه نه چندان مناسب مانع از تکمیل این پاس طلایی شد.


صادقیان در اواخر نیمه اول نیز تکنیک خود را به رخ مدافعان حریف کشید تا فریاد‌های پیام، پیام او از سوی گزارشگر بعد از هر بار جا گذاشتن مدافعان نقطه عطف این بازی باشد، هر چند ضربه نهایی او نیز نتوانست قفل دروازه آنتالیا را باز کند و در نهایت با نتیجه 0-0 هر دو تیم به رختکن رفتند . صادقیان در ادامه با ارسالی مواج از سمت راست دروازه‌بان آنتالیا را به اشتباه انداخت تا او در آستانه یک گل به خودی قرار گیرد اما این گلر در نهایت اشتباه خود را جبران کرد و توپ را مهار کرد.


با شروع نیمه دوم تیم عثمانلی اسپور مصمم به پیروزی در این دیدار بود تا خود را از منطقه خطر دور کند و بر این اساس فشار خود را بر روی دروازه آنتالیا اسپور بیشتر کرد. در دقیقه 55 پیام صادقیان در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد و عثمانلی در آستانه پیروزی قرار گیرد. چکالشی که زننده ضربه پنالتی بود توپ را به دستان دروازبان کوبید تا عثمانلی اسپور این شانس بزرگ گلزنی خود را نیز از دست بدهد . حملات دو تیم در دقایق پایانی نیز ثمری در پی نداشت تا تساوی بدون گل برای دو تیم شکل گرفته و به تقسیم امتیازات رضایت دهند.


پیام صادقیان که در این بازی برای اولین بار در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه 71 جای خود را به رحیم لاوال داد اما با عملکردی که داشت به نظر می‌رسد جایگاه خود برای دیدارهای بعدی در ترکیب اصلی تثبیت کرده باشد.


عثمانلی اسپور با کسب پنجمین تساوی فصل اش شانس فرار از منطقه بحرانی را از دست داد تا در جایگاه هفدهم لیگ بماند.

دیدگاه‌ها