کد خبر : 1507682 | 06 اسفند 1396 ساعت 18:46 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: 6 فینال حساس در پیش داریم

هافبک سپیدرود معتقد است تیمش برای بقاء در لیگ برتر 6 فینال حساس پیش رو دارد.

ابراهیمی: 6 فینال حساس در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود در خصوص شرایط تیمش بعد از برتری 2 بر صفر مقابل سایپا به خبرنگار ما گفت: یک بازی دشوار و سنگین را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر که توانستیم نتیجه لازم را بگیریم. ما بعد از باخت بدی که مقابل استقلال داشتیم، برای این بازی دو هفته سخت و پرفشار را زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختیم. همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند و برای کسب این سه امتیاز حساس از جان مایه گذاشتند.


او در مورد حساسیت این دیدار و تاثیر آن بر انگیزه بازیکنان تیمش تصریح کرد: در همه دو هفته ای که خودمان را برای این بازی آماده می کردیم، علی آقا یک بار هم صحبتی نداشتند که استرس یا فشار روحی روانی به بازیکنان انتقال دهد. ایشان همیشه تاکید کردند که ما باید برای مردم رشت و حفظ تیم بجنگیم.


هافبک سپیدرود در مورد آشتی کریمی و دایی گفت: همه ما می دانستیم علی آقا به رسم میزبانی به سمت آقای دایی خواهد رفت. خودم خیلی منتظر بودم تا صحنه آشتی این دو اسطوره را ببینم و به نظرم این یکی از اتفاقات خوب و شیرین فوتبال ما در سالهای اخیر بود. البته به نظرم قهری بین این دو در کار نبود و یک اختلاف سلیقه باعث این شرایط شده بود.


ابراهیمی در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل پدیده خاطرنشان کرد: ما تا پایان لیگ و برای بقاء 6 فینال حساس در پیش داریم. ما در نیم فصل اول بازی خوب و با کیفیتی با پدیده داشتیم و می دانیم که آنها شرایط خوبی در هفته های اخیر نداشته اند. اما نباید فریب نتایج هفته های اخیر پدیده را بخوریم چرا که آنها با در اختیار داشتن بازیکنان ارزشمند همیشه حریف خطرناکی هستند. ولی ما از همه بازی های باقی مانده امتیاز می خواهیم و امیدوارم با حمایت هواداران مان بتوانیم به نتایج دلخواه مان برسیم.

دیدگاه‌ها