کد خبر : 1507835 | 07 اسفند 1396 ساعت 13:57 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌خانی: دیدار با سپیدرود صد امتیازی است

بازیکن جوان تیم پدیده معتقد است پدیده در مصاف با ذوب خوب کار کرده و حق این تیم باخت نبوده‌ است.

مهدی‌خانی: دیدار با سپیدرود صد امتیازی است

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی مهدی‌خانی در خصوص شکست تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم ارائه شد. متاسفانه با اینکه حق تیم پدیده باخت نبود، اما در نهایت با گل دقیقه آخری شکست خوردیم و نتوانستیم با امتیاز به مشهد برگردیم.


وی افزود: پدیده خوب بازی کرد و همین موضوع نشان می‌دهد که با وجود همه حواشی و اتفاقات اخیر اما روند رو به رشد خود را حفظ کرده‌ایم و در نبود بازیکنان باتجربه و نامی خود نیز می‌توانیم خوب کار کنیم.


مهدی‌خانی در خصوص دیدار آتی تیمش برابر سپیدرود تصریح کرد: دیدار با سپیدرود برای هر دو تیم 100 امتیاز دارد و اگر می‌خواهیم نام‌مان از بین تیم‌های فانوس به دست لیگ حذف شود، باید حتما این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم. سپیدرود تیم خوبی است و در کادرفنی‌اش افتخار فوتبال ایران و آسیا را دارد؛ اما با انگیزه فراوانی که داریم، بدون شک برای پیروزی به میدان می‌رویم.


بازیکن تیم پدیده تاکید کرد: نیاز مبرمی در این دیدار به هواداران داریم، باید برنده باشیم تا فاصله خود را با رتبه پانزدهم حفظ کنیم. امیدوارم روز جمعه به بهترین شکل ممکن از پس حریف خود برآییم و تجربه تلخ شکست در رشت را از یاد ببریم.

دیدگاه‌ها