کد خبر : 1507978 | 08 اسفند 1396 ساعت 09:10 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال دربی"تامباس" دامن گیر یاران کریم و احسان

محرومیت سنگین برای سرمربی و ستاره‌های المپیاکوس

لغو جدال بزرگ این هفته سوپرلیگ یونان به خاطر رفتار تماشاگران حاضر در ورزشگاه تابوئا شهر سالونیکا با سرمربی المپیاکوس به جنجالی بزرگ در این کشور تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز دقایقی به آغاز بازی بزرگ تیم های پائوک و المپیاکوس ملقب به "دربی تامباس" در شهر سالونیکا باقی مانده بود که برخورد جسمی با سر و صورت اسکار گارسیا سرمربی اسپانیایی المپیاکوس باعث شد تا جو ورزشگاه خانگی پائوک متشنج شود. اتفاقی که مسئولان المپیاکوس را وادار کرد تا به همین بهانه اعضای این تیم را از جهنم برپا شده در ورزشگاه خانگی رقیب دیرینه و سنتی بیرون ببرند و حاضر به حضور در میدان نشوند.


بعد از این اتفاق که سرو صدای زیادی در رسانه های یونان همین طور اروپا به راه انداخت گمانه زنی های فراوانی در خصوص برخورد قاطع فدراسیون فوتبال یونان با میزبان نقل محافل شد اما با گذشت چند روز از این اتفاق ناخوشایند به یکباره ورق به ضرر سرخ و سفیدهای المپیاکوس برگشت چون امروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که آتش جنجال های رخ داده در ورزشگاه تابوئا دامن مهمان را خواهد گرفت.


بر اساس گزارش های منتشر شده در سایت SDNA حضور اسکار گارسیا روی نیمکت و کنار زمین در آن لحظه غیر قانونی بوده چون بر اساس فهرستی که المپیاکوس قبل از بازی منتشر کرد کریستوس کونتیس به عنوان مربی معرفی شد نه این مربی اسپانیایی چون گارسیا برای ثبت قرارداد با باشگاه با مشکلات قانونی و اداری مواجه بوده است.


به همین خاطر باشگاه پائوک با اطلاع از این تخلف و با تنظیم شکوائیه و دفاعیاتی کامل از فدراسیون فوتبال یونان درخواست برخورد قاطع با مربی اسپانیایی را داشت که بدون مجوز قانونی در زمین و.کنار خط طولی حاضر شده بود تا زمینه آن جنجال ها را رقم بزند که سایت یونانی اعلام کرد قرار است در نشستی اضطراری در این خصوص تصمیم گیری شود.


در عین حال رسانه های یونانی با اشاره به قوانین صریح یوفا در چنین مواردی مدعی شدند نه تنها خطری پائوک را تهدید نمی کند بلکه ممکن است باشگاه المپیاکوس، اسکار گارسیا سرمربی و کوین میرالس ستاره بلژیکی سرخ و سفیدها به خاطر رفتار و تخلفاتی که در دربی حساس تامباس مرتکب شدند با محرومیت سنگین روبرو شوند که این خبر می تواند تمام امیدهای یاران انصاری فرد و حاج صفی برای بازگشت به کورس قهرمانی را از بین ببرد.

 

1286395

 

1286394

 

1286393

دیدگاه‌ها