کد خبر : 1508176 | 08 اسفند 1396 ساعت 23:20 | 67.5K بازدید | 2 دیدگاه

در شب غیبت ستاره های اصلی کهکشانی ها

اسپانیول 1-0 رئال مادرید: لغزش در کاتالونیا

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-0 مغلوب اسپانیول شد.

اسپانیول 1-0 رئال مادرید: لغزش در کاتالونیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که با چند پیروزی پیاپی، فاصله با اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول را کاهش داده بودند، در دیدار امشب در آخرین ثانیه های بازی دروازه شان را باز شده دیدند و یک شکست غیرمنتظره را متحمل شدند.

 

هرچند زیدان به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود، رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که گرت بیل در دقیقه 8، ارسال اشرف حکیمی را تبدیل به گل اول بازی کند اما دیگو لوپس مانع از باز شدن دروازه اسپانیول شد.

 

برتری رئال ادامه داشت و در دقیقه 14، چیزی نمانده بود که مارتین ارسال ایسکو را تبدیل به یک گل به خودی کند اما دیگو لوپس باز هم دروازه میزبان را نجات داد.

 

 

1286533

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 26، تیم میزبان اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه رئال ایجاد کرد. روی اشتباه واران بود که اسپانیول صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه موره نو را کیلور ناواس دفع کرد.

 

حملات دو تیم ادامه داشت و تا پایان نیمه اول یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم با حملات اسپانیول آغاز کرد و دوارته می توانست در دقیقه 49 با یک ضربه سر دروازه رئال را باز کند اما توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1286528

 

در ادامه بازی متعادل شد اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 67، روی ارسال ناچو، گرت بیل صاحب موقعیت شد اما باز هم نتوانست دیگو لوپس را مغلوب کند.

 

تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه داشت و در دقیقه 78، ضربه سر مورنو می توانست قفل دروازه رئال را باز کند اما واکنش دیدنی ناواس، مانع از گلزنی او شد.

 

در دقایق پایانی تیم میزبان پیش کشید و حملات خطرناک تری روی دروازه رئال داشت و سرانجام در دقیقه 90+3 به گل رسید. روی ارسال سرخیو گارسیا از سمت راست بود که مورنو با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد و اسپانیول به سه امتیاز این دیدار رسید.  

دیدگاه‌ها