کد خبر : 1508216 | 09 اسفند 1396 ساعت 10:43 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلخ و شیرین‌ترین حالت پرسپولیس در دربی!

پرسپولیس حتی در صورت شکست در دربی نیز احتمال قهرمانی اش وجود دارد؛ اتفاقی تلخ و شیرین که شرایط ویژه ای برای سرخ ها رقم بزند.

تلخ و شیرین‌ترین حالت پرسپولیس در دربی!

به گزارش "ورزش‌سه"، منطق فوتبال می گوید از همین حالا پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم شده است؛ اما برای اینکه روی کاغذ هم همه چیز قطعی شود، پرسپولیس دست کم نیاز به 3 امتیاز دیگر دارد. البته این در شرایطی است که رقبا همه بازی هایشان را ببرند.


پرسپولیس این شانس را دارد تا دربی روز پنجشنبه قهرمانی اش را مسجل کند. شاگردان برانکو در صورت برد مقابل استقلال جشن قهرمانی می گیرند؛ اما حتی در صورت باخت در دربی نیز ممکن است این حالت برای پرسپولیسی ها به وجود بیاید. در صورتی که ذوب آهن فردا در دیدار با پارس جنوبی بازنده از زمین خارج شود، آنوقت پرسپولیس با هر نتیجه قهرمانی اش مسجل است.


بدترین حالت برای پرسپولیسی ها این است که دربی را واگذار کنند و با شکست ذوب آهن قهرمانی شان هم مسجل شود. اتفاق تلخ و شیرین برای هوادارانی که به ورزشگاه رفته اند و یا از پای گیرنده بازی را تماشا می کنند.


بی تردید از نظر فوتبالی کسب جام قهرمانی مهم تر از برد در دربی است؛ اما برای هواداران دو تیم بسیار ارزش دارد تیم شان در هر شرایطی که است در دربی بازنده نباشد و حتی 3 امتیاز را بگیرد. حالا اگر پرسپولیس دربی را واگذار کند و ذوب آهن هم بازی اش را ببازد، آنوقت شرایط ویژه ای برای سرخ ها رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها