کد خبر : 1508277 | 09 اسفند 1396 ساعت 13:22 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

2 بر صفر می‌بریم

پنجعلی: مسلمان می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است برانکو و شاگردانش در پایان دربی 86 جشن قهرمانی خواهند گرفت.

پنجعلی: مسلمان می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد دربی 86 به خبرنگار ما گفت: به نظرم پرسپولیس از همه لحاظ آماده این بازی مهم است و نسبت به حریف خود برتری های زیادی دارد. چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ روحی و روانی سرخپوشان در شرایط ایده آلی قرار دارند.


او ادامه داد: وقتی بازی های این فصل را مرور می کنیم متوجه می شویم که شاگردان برانکو به معنای واقعی یک تیم هستند و به راحتی می توانند از هر بازی سه امتیاز کسب کنند. شناخت برانکو از مهره هایش و هماهنگی نفرات عامل برتری او مقابل شفر است.


پنجعلی در مورد سورپرایز برانکو در دربی 86 تصریح کرد: به نظرم هیچ چیز مثل برگزاری جشن قهرمانی در پایان دربی نمی تواند جذاب باشد. البته برانکو می تواند سورپرایزهای دیگری هم داشته باشد و همه را غافلگیر کند.


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ترکیب و سیستم احتمالی سرخپوشان در بازی فردا نیز گفت: پرسپولیس ترکیب اصلی خود را شناخته و امیدوارم در دربی شاهد بازی محسن مسلمان هم باشیم. او می تواند برگ برنده پرسپولیس باشد. هیچ کس نمی تواند منکر تاثیرگذاری این بازیکن در فاز تهاجمی تیم باشد.


وی افزود: با احترام به تیم استقلال می پذیرم که با وجود شفر تغییرات زیادی در بازی و کیفیت این تیم به وجود آمده؛ اما شک نکنید پرسپولیس 2 بر صفر برنده دربی 86 خواهد بود.


پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه تجربه ثابت کرده تیمی دربی را می برد که نترسد، باید اشتهای بردن داشته باشی و با انگیزه وارد زمین شوی. پرسپولیس در این فصل همیشه کوهانگیزه بوده و با همین نکته مثبت می تواند قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها