کد خبر : 1508321 | 09 اسفند 1396 ساعت 17:33 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز در باره دربی هشتاد و شش

بهترین آمار سرمربیان لیگ برای برانکو – شفر(جدول)

از 29 سرمربی که در لیگ هفدهم به هدایت 16 تیم لیگ برتری نشستند برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر موفق شدند بهترین آمار را از آن خود کنند و به نوعی موفق ترین مربیان لیگ هفدهم لقب بگیرند.

بهترین آمار سرمربیان لیگ برای برانکو – شفر(جدول)

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای لیگ هفدهم تاکنون  29 سرمربی روی نیمکت تیم های لیگ برتری نشسته اند و در این میان 4 مربی مربوط به سرخابی های پایتخت بود. البته پرسپولیسی ها تنها برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی در لیگ هفدهم بالای سر خود می دیدند اما استقلال در طول بازی های این فصل سه مربی را به عنوان سکاندار خود معرفی کردند. علیرضا منصوریان، میک مک درموت و وینفرد شفر مربیانی بودند که در دیدارهای این فصل به هدایت آبی پوشان پرداختند.


هر چند میک مک درموت در یک دیدار به هدایت استقلالی ها پرداخت و منصوریان نیز نتوانست به آمار مناسبی در بازی های امسال دست پیدا کند اما وینفرد شفر موفق شد نتایج موفقی را با آبی پوشان به دست بیاورد . منصوریان در هفت دیدار ابتدایی آبی پوشان تنها پنج امتیاز به دست آورد و مک درموت نیز در تنها دیدار خود توانست به پیروزی برسد اما شفر در 16 دیداری که روی نیمکت آبی پوشان نشست موفق شد به 30 امتیاز دست پیدا کند و آمار مناسبی از خود به جا بگذارد.


البته در طرف مقابل سرخ پوشان برای سومین فصل متوالی با برانکو ایوانکوویچ در بازی های لیگ حضور یافتند و بدین ترتیب سرمربی کروات تنها مربی این تیم در لیگ هفدهم بود که تاکنون توانسته به 57 امتیاز دست پیدا کند.

 

برانکو - شفر، بهترین مربیان لیگ هفدهم

 

سرمربی تیم  تعداد بازی امتیاز کل میانگین
برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس 24 57 2.375
وینفرد شفر استقلال 16 30 1.875
میک مک درموت استقلال 1 3 3
علیرضا منصوریان استقلال 7 5 0.714


نکته جالب در رابطه با سرمربیان فعلی دو تیم استقلال و پرسپولیس اینکه برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر از نظر میانگین کسب امتیاز در لیگ هفدهم در رده های اول و دوم هستند و بدین ترتیب برانکو توانست به میانگین  2.37 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کند و شفر نیز میانگین 1.87 امتیاز را به نام خود زده است.

 

​​​​​​

دیدگاه‌ها