کد خبر : 1508465 | 10 اسفند 1396 ساعت 13:31 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی خامس، علت اصلی افت شدید رئال

رئال با 5 شکست و 6 تساوی از رقابت برای قهرمانی لالیگا جا مانده و علت اصلی این موضوع را می‌توان جدایی بازیکنانی مثل خامس، موراتا و په په دانست.

جدایی خامس، علت اصلی افت شدید رئال

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان هنوز در چمپیونزلیگ شانس قهرمانی دارند و با توجه به پیروزی 3-1 در دیدار رفت مقابل پاری سن ژرمن، می‌توانند روی موفقیت در این جام حساب کنند. با این حال در لیگ اوضاع به هیچ وجه برایشان مساعد نبوده است.

 

بازیکنانی که عضو معروف تیم دوم رئال در فصل گذشته بودند، از جمله په‌په، دانیلو، موراتا و به خصوص خامس، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و حالا دیگر در اختیار زیدان نیستند. به علاوه ماریانو دیاز که البته او کمتر از دیگران فرصت بازی پیدا کرد.

 

 

1195702

 

 

در حقیقت، خامس فصل گذشته تنها 22 بازی در لیگ انجام داد و توانست 8 گل و 6 پاس گل به ثبت برساند و پنجمین گلزن برتر باشگاه پس از کریستیانو (25)، موراتا (15)، بنزما (11) و ایسکو (10) نام بگیرد. از لحاظ پاس گل نیز تنها تونی کروس با 10 پاس گل بالاتر از او بود و رونالدو با 8 پاس گل در کنار او قرار می‌گرفت.

 

نقشه "تیم دوم" که زیدان فصل گذشته اجرایش کرد، این فصل جواب نداده و نمایش‌هایی که خامس فصل گذشته داشت، وقتی که زیدان تصمیم می‌گرفت او را در بازی‌های زیادی به میدان بفرستد، باعث شد تا رئال در نهایت قهرمان لیگ شود.

 

حالا زیدان جای خالی تمامی این بازیکنان که در تابستان تیم را ترک کرده اند را حس می‌کند. خامس در بایرن مونیخ حضور دارد، موراتا راهی چلسی شده، په په به بشیکتاش پیوسته و دانیلو در سیتی توپ می‌زند. در حقیقت زیدان ناجی خود یعنی خامس رودریگز را از دست داده است.

 

به همین علت، رئال دچار مشکل شده و همانطور که کریستیانو چند ماه پیش هشدار داده بود، تیم کیفیتش را در غیاب بازیکنانی با کیفیت از دست داده است.

دیدگاه‌ها