کد خبر : 1508546 | 10 اسفند 1396 ساعت 16:43 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعارف شجاع آمد برای وریا نیامد

نیمه نخست دربی 86 در حالی با برتری 1-0 استقلال به پایان رسید که در ثبت این نتیجه عملکرد دو بازیکن سرخابی تاثیر مستقیمی داشت.

تعارف شجاع آمد برای وریا نیامد

به گزارش "ورزش سه"، دربی 86 در حالی نیمه نخست خود را با برتری 1-0 استقلال پشت سر گذاشت که تک گل بازی در دقیقه 43 با تیزچنگی وریا غفوری به تور دروازه پرسپولیس چسبید. در این صحنه مامه تیام در حالی با حرکت بدن از یار مستقیم خود سیدجلال حسینی عبور و شوت زد که در میانه راه شجاع خلیل زاده به صورت ناقص توپ را دفع و زمینه فرصتی طلایی برای مدافع ملی پوش استقلال را فراهم کرد تا قفل دروازه ها را بشکند.


اما یک دقیقه بعد از این صحنه وریا در حرکتی عجیب به دنبال جبران مافات برای مدافع پرسپولیس برآمد و ارسال درون محوطه جریمه استقلال را با اشتباه بچه گانه جلوی پای شجاع خلیل زاده انداخت تا بتواند اشتباه دقایق پیش خود را جبران کند که این بار مدافع پرسپولیس تعارف رقیب خود را پس زد و دروازه 7 متری را کج دید تا طلایی ترین موقعیت صدرنشین لیگ برای فرار از شکست را هدر بدهد.


به این ترتیب سرنوشت نیمه نخست دربی 86 توسط دو مدافع سرخابی ها رقم خورد جایی که وریا نهایت بهره را از تعارف شجاع برد؛ اما خلیل زاده با شکم سیری تعارف غفوری را پس زد تا تنها آه و حسرت برای پرسپولیسی ها و برانکو باقی بماند.

دیدگاه‌ها