کد خبر : 1508574 | 10 اسفند 1396 ساعت 18:16 | 111K بازدید | 0 دیدگاه

همه ترکش‌های باخت پرسپولیس

برانکو برای دومین بار در مقام سرمربی در دربی تهران مغلوب شد.

همه ترکش‌های باخت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با تک گل وریا غفوری در دقیقه 43 به پایان رسید تا شاگردان برانکو برای دومین بار در این فصل طعم باخت را بچشند. پرسپولیس پیش از این در هفته ششم در مصاف با پیکان باخت را تجربه کرده بود. در آن بازی مرتضی آقاخان در دقیقه 5 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه بیرانوند را باز کرد و سرخپوشان نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند.


با این نتیجه تعداد گلهای خورده پرسپولیس دو رقمی شد. سرخپوشان در 25 بازی خود 10 گل خورده اند که از این تعداد 9 گل را علیرضا بیرانوند دریافت کرده است. پرسپولیسی ها هیچگاه به عنوان مهمان در این فصل طعم باخت را نچشیده بودند اما از آنجایی که سرخپوشان در این بازی مهمان بودند، این باخت اولین شکست آنها به عنوان مهمان محسوب می شود.


جالب است بدانید این سومین دیداری بود که شاگردان برانکو بدون گل زده بازی را به پایان رساندند. پیش از این در دیدار هفته دوازدهم مقابل پدیده و هفته هجدهم مقابل نفت تهران سرخپوشان موفق به گلزنی نشده بودند. از طرفی برانکو دومین باخت خود در دربی تهران را تجربه کرد. او که در دیدار رفت با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی موفق به شکست شفر شده بود، در این بازی مغلوب همتای آلمانی خود شد. برانکو پیش از این در دربی 84 با نتیجه 3 بر 2 مغلوب علیرضا منصوریان شده بود.

دیدگاه‌ها