کد خبر : 1508587 | 10 اسفند 1396 ساعت 18:41 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: امیدوارم بازیکنان پیکان قدر خود را بدانند

سرمربی پیکان گفت: متوجه شدم بچه‌ها پیکان خیلی به تمرینات و دستوراتی که به آنها داده می‌شود متعهد هستند و این جای خوشحالی دارد.

جلالی: امیدوارم بازیکنان پیکان قدر خود را بدانند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل تراکتورسازی گفت:« می‌خواهم به دو نکته اشاره کنم؛ اول آنکه سال گذشته در هفته سوم مقابل تراکتور در تبریز بازی را با نتیجه 3 ـ 1 باختیم و حالا بعد از یک سال و نیم شما روند پیشرفت پیکان را می‌بینید؛ هم یک نسل عوض شده و دیگر آنکه تمام بازیکنان با تمام وجودشان بازی می‌کنند. نکته دوم آنکه امروز را روز پرشکوهی در دوران کاریم برای تیمم دیدم، روزی که بازیکنان ما برایشان اهمیتی نداشت که قرار است مقابل چه کسانی و علیه چند نفر قرار است بازی کنند. آنها می‌خواستند بازی را پیروز شوند و واقعا این کار را هم کردند. »


او در ادامه افزود:« ما در خیلی از تمرینات 10 به 8 بازیکنان را تمرین می‌دهیم حالا نه به این دلیل که خبر داشته باشم یک روزی مثل امروز قرار است دو بازیکن‌مان اخراج شود نه. من برای آنکه قابلیت تیم را بالا ببریم این را می‌کردم. متوجه شدم بچه‌ها پیکان خیلی به تمریناتی و دستوراتی که به آنها داده می‌شود متعهد هستند و این جای خوشحالی دارد. از آنها بابت این عملکرد تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها قدر خودشان را بدانند و مترصد به آینده باشند.»


جلالی در مورد قضاوت بازی هم اظهار داشت:« به نظرم آقای همرنگ داور جوان و خوبی هستند، واقعا هم داشت خوب قضاوت می کرد ولی از نظر من مهم این است که یک داور احساساتش را کنار بگذارد و وارد زمین شود. ممکن است یک بازیکن یک چیزی بگوید ولی قاضی میدان به دلیل آنکه در مسند عدالت قرار دارد نباید سریع و آنی تصمیم بگیرند. از ایشان می خواهم که احساساتشان را با قضاوتشان درنیامیزند.»


جلالی در مورد حواشی که در پیرو پیکان می چید هم این طور توضیح داد:« ما بعد از پیروزی در 7 بازی چالش هایی برایمان به وجود آمد و در واقع در بازی‌هایی که خوب کار می‌کردیم نمی توانستیم نتیجه بگیریم. بعد از ایجاد بحران در پیکان روی این موضوع ریز شدم تا ببینم علت کار کجاست. به نظرم در تیم‌هایی مثل پیکان فضای آنطور نیست که با ایجاد مشکل فضا مسموم شود و سرمربی می‌تواند به راحتی روی مشکلات تمرکز کند و ما هم این کار را کردیم و سعی کردیم فضای بد پیکان را با صحبت کردند و ایجاد انگیزه بهبود بخشیم.»


سرمربی پیکان در پایان گفت:« فکر نمی‌کنم سجاد مشکل‌پور به سمت هواداران تیم حریف رفته باشد و حرکتی انجام دهد و به کارت زرد دومی که به او نشان دادند از نظر من به خاطر احساسی شدن داور بود. من در کنار زمین تمام تلاشم را کردم که تیم را کنترل کنم چون در تبریز بودم و شرایط اینجا را می‌شناختم و تمام تلاشم را کردم تا هیچگونه حاشیه‌ای در بازی ایجاد نشود.»

دیدگاه‌ها