کد خبر : 1508589 | 10 اسفند 1396 ساعت 18:45 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم عیدی خوبی به هواداران بدهیم

چشمی: برد دربی مهم تر از قهرمانی لیگ است

مدافع تیم استقلال اعتقاد دارد اینکه پرسپولیسی ها می خواستند جشن قهرمانی بگیرند، درست نبود.

چشمی: برد دربی مهم تر از قهرمانی لیگ است

به گزارش "ورزش‌سه"، روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال در دربی 86 پایتخت اظهار داشت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم. خوشحالیم که این برد به دست آمد. اگر از هواداران بپرسید قهرمانی مهم تر است یا دربی، قطعا می گویند دربی و این برای ما بسیار ارزشمند است.


وی درباره ادامه نتایج خوب استقلال بیان کرد: از زمانی که قرعه کشی  بازی های ما در اسفند ماه معلوم شد می گفتند سخت است. خداراشکر همه تلاش کردند و توانستیم بازی های خوبی انجام دهیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازهم موفق باشیم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.


هافبک استقلال درباره اینکه گفته می شد پرسپولیسی ها در دربی می خواهند جشن قهرمانی بگیرند، گفت: پرسپولیسی ها هرموقع وقتش باشد ، قهرمان می شوند و جشن می گیرند. اینکه بخواهند جلوی استقلال جشن بگیرند خوب نبود. خداراشکر توانستیم ببریم و انشاءالله هروقت زمانش باشد پرسپولیس هم قهرمان می شود و جشن می گیرد.


چشمی درباره اخطارهای متعددی که فغانی به استقلالی ها نشان داد، افزود: آقای فغانی داور بین المللی ما است. قطعا چیزهایی شنیده و دیده که کارت زرد داده است. ما در بازی حذفی با نفت آبادان هم به تصمیمات او احترام گذاشتیم و در این مسابقه هم احترام می گذاریم.

دیدگاه‌ها