کد خبر : 1508782 | 11 اسفند 1396 ساعت 15:11 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار آبی مقابل ستاره های سرخپوش

سازمان دفاعی استقلال به خوبی موفق به مهار بهترین خط حمله لیگ شدند.

به گزارش "ورزش سه"، موفقیت در خط دفاعی شاید کلیدی ترین نکته آبی پوشان در دیدار با پرسپولیس بود که آنها را به سه امتیاز حساس این دیدار رساند و کمک کرد تا آبی ها بازی بزرگ را با برد به پایان برسانند.


دیوار مستحکم استقلال در خط دفاعی در 45 دقیقه دوم فعال شد. با عقب نشینی استقلال، بازیکنان سازمان دفاعی این تیم پرکارتر از نیمه اول در زمین نقش آفرینی کردند و تقریبا بی اشتباه بازی را به پایان رساندند.


دو مدافع مرکزی استقلال به خوبی در نبردهای هوایی موفق بودند و وریا غفوری و امیدنورافکن نیز در کناره ها اجازه ندادند تا هافبک های پرسپولیس موقعیت های حساسی را خلق کنند و در نهایت ابراهیمی و باقری دو هافبک استقلال توانستند به خوبی توپ های برگشتی را جمع کنند تا سازمان دفاعی استقلال نبرد بزرگ را برابر بهترین خط دفاعی لیگ با برد به پایان برسانند.


حمایت ویژه هواداران استقلال در 45 دقیقه نیمه دوم نیز در این میان نقش پر رنگی ایفا کرد. شفر از هواداران این تیم خواسته بود تا آبی ها را در دقایقی که از ریتم اصلی خود فاصله می گیرند، حمایت کنند و این اتفاق رخ داد تا به این ترتیب آبی های تهرانی روز خوبی را جشن بگیرند.

 


عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها