کد خبر : 1508861 | 11 اسفند 1396 ساعت 19:01 | 95.3K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت‌ها را فراموش نکن

هواداران پرسپولیس علیه هواداری (عکس)

استادیوم شهید کاظمی امروز ساعاتی پر تب و تاب را پشت سر گذاشت و هواداران پرسپولیس اعتراضات تندی را علیه تیم خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دربی به پایان رسید و گذشت 15 ساعت از این بازی هم باعث نشد تا هواداران داغ شکست را فراموش کنند و با حضور در استادیوم محل تمرین علیه بازیکنان شعار سر دادند و عملکرد آنها را مورد نقد قرار دادند.


تیمی که برانکو و همکارانش بارها اعلام کرده بودند به خاطر هواداران بازی می‌کند و عملکرد آنها طی دو فصل اخیر حداقل از حیث کسب جام بالاترین شادی را برای این تیم به همراه داشته است. برانکو و تیمش بعد از 9 فصل حسرت، جام قهرمانی دیگری را به کلکسیون این تیم اضافه کردند و شاید اگر بدشانس نبودند و قوانین عجیب و غریب آنها را محروم نمی‌کرد در لیگ پانزدهم نیز جام از آن پرسپولیس می‌شد. با این حال پرسپولیس برانکو فصل هفدهم را در شرایطی آغاز کرد که با پیروزی در سوپرکاپ یک جام دیگر نیز به کلکسیون آنها افزوده شد تا اوضاع کاملا بر وفق مراد هواداران باشد. هوادارانی که به بهترین شکل به سرمربی تیم خود اعتماد کرده بودند و حتی از نام‌هایی مثل رامین رضاییان و مهدی طارمی نیز به واسطه دیسیپلین او گذشته بودند. همین مساله نیز عاملی شد تا آنها علاوه بر کسب جام سوم در زمان سرمربیگری برانکو که تنها یک امتیاز در فاصله 5 بازی به پایان فصل با آن فاصله دارند، در پست این دو بازیکن نیز سرمایه‌هایی مثل صادق محرمی و علی علیپور با همان عملکرد و پتانسیل را در اختیار بگیرند.


هواداران پرسپولیس امروز در شرایطی بدترین دشنام را حواله بازیکنان این تیم کردند که نگاهی به ترکیب نیم فصل اول نشان می‌دهد که آنها تقریبا با همین ترکیب و تنها نیمکت نشینی گادوین منشا به پیروزی برابر رقیب دیرینه دست یافته بودند و سومین برد با هدایت برانکو را جشن گرفتند. برانکو در آن دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور در آن دربی به زمین فرستاد و برد را در پایان جشن گرفت اما هواداران امروز و در استادیوم محل تمرین در پس حرف‌های خود انتقاد به برانکو را به شیوه چینش او و دلیل این شکست عنوان می‌کردند؛ شکستی که برانکو در نیم فصل اول با همین چینش در نیم فصل با سه امتیاز شیرین از زمین خارج شده بود.


امروز هواداران پرسپولیس برخلاف گذشته که حتی در پایان شکست مقابل استقلال در لیگ شانزدهم و البته از دست دادن نوستالژیک جام در فصل پانزدهم به تشویق این تیم پرداخته بودند، یک روز تلخ را رقم زدند. روزی که باید به خاطر بسپارند پرسپولیس با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات به پتانسیل تک تک بازیکنان فعلی برای عبور از این بحران نیازمند است و چه بسا این رفتار باعث شود در فصل آینده با تیمی که نشانی از مدعی نداشته باشد پا به مسابقات بگذارد و ستاره‌های آن از قبول تمدید قرارداد نیز خودداری کنند.


هواداران پرسپولیس در روزی بازیکنان و کادرفنی را نشانه گرفتند که آنها فصل باشکوهی را به روزهای پایانی‌اش نزدیک کرده‌اند و تنها یک امتیاز برای کسب قهرمانی فاصله دارند و دربی رفت را نیز به حساب خود به پایان رسانده‌اند و البته در لیگ قهرمانان نیز در ابتدای مسیر قرار دارد. مطمئنا هواداری آنها همچون گذشته می‌تواند تداوم موفقیت‌ها را در پی داشته باشد و ناسپاسی آنها نیز انگیزه را در بین بازیکنان کاهش خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها