کد خبر : 1508869 | 11 اسفند 1396 ساعت 19:19 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز پر دردسر آقای سرپرست (عکس)

افشین پیروانی، کاپیتان محبوب سابق این تیم که به تازگی سمت سرپرستی و مدیریت تیم را نیز برعهده گرفته، روز پردردسری را در شهید کاظمی پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی که پیش از دربی امید زیادی به کسب امتیاز تیمش و قهرمانی فصل هفدهم داشت، بعد از شکست سرخپوشان نقش گادر محافظتی بازیکنان و کادرفنی را عهده دار شد و به خوبی نیز توانست از پس آن بربیاید.


هواداران خشمگین پرسپولیس که تنها برای تسویه حساب این شکست در استادیوم حاضر شده بودند با خشونت کلامی خود بازیکنان را نشانه می‌گرفتند و هیچ کدام از بازیکنان نیز یارای پاسخ و دفاع از این مساله را نداشتند اما افشین پیروانی با توجه به سابقه و محبوبیت خود روی سکوها پا پیش گذاشت و در شرایطی که در ابتدای مذاکرات و صحبت‌هایش با این هواداران به چالش برخورده بود، در نهایت توانست آنها را با آشنایی به اتفاقاتی که رخ داده و یادآوری دستاوردها آرام کند. دستاوردهایی که بر پایه حمایت یار دوازدهم این تیم شکل گرفته بود و نه بازیکنان و نه کادرفنی و البته مدیریت باشگاه نمی‌خواست به سادگی از دست بدهد و امیدوار است با برتری برابر الوصل در دو بازی باقیمانده سال 96 بار دیگر آنها را در کنار خود ببیند و جشن قهرمانی خود را نیز به بهترین شکل در کنار آنها برگزار کند. مدیر تیم پرسپولیس در این راه نقش پررنگی ایفا کرد و باید دید در دومین جدال آسیایی در آزادی موفق خواهند شد این خاطره تلخ را فراموش کنند یا خیر.

 

 

 

دیدگاه‌ها