کد خبر : 1508881 | 11 اسفند 1396 ساعت 20:55 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی بزرگ بم و اتفاقات جنجالی در اصفهان

هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر زنان به پایان رسید و شهرداری بم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد و جدال پرحاشیه در اصفهان ، حکم به پایان شانس قهرمانی برای سپاهان داد.

پیروزی بزرگ بم و اتفاقات جنجالی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه" از رسانه ورزش زنان، در روز حساس لیگ برتر فوتبال زنان ، سپاهان در اصفهان یک بر صفر برابر شهرداری سیرجان شکست خورد و شهرداری بم در خانه 4 گل به راهیاب ملل سنندج زد تا شانس قهرمانی برای بازندگان از دست برود.

 

شهرداری بم 4 راه یاب ملل سنندج صفر؛ سورپرایز سارادونا!
در حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری بم موفق شد در خانه 4 بر صفر تیم مدعی راه یاب ملل سنندج را با شکستی سنگین بدرقه کند و انتقام شکست بازی رفت در سنندج را از حریف بگیرد.

سارا قمی ستاره باتجربه شهرداری بم ، بازیکن برتر این بازی بود که هت تریک کرد. این شاید بهترین و تاثیرگذار ترین نمایش سارا قمی در تمام طول فصل باشد آن هم تنها چند روز پس از تولدش. اولین هت تریک او در این فصل که گل هایش را به عدد 6 رساند.

رها یزدانی دیگر گلزن بم در این بازی خانگی بود. راه یاب ملل سنندج اما با این شکست عملا قهرمانی را از دست داده و در 2 بازی باقی مانده باید به فکر سوم شدن باشد. آن ها در بازی رودررو با سپاهان در سنندج این فرصت را دارند که فصل را با عنوان سومی به پایان ببرند.

 

1287181

 

 

سپاهان صفر شهرداری سیرجان 1 ؛ مردود شدن گل از کرنر؟
سپاهان در یکی دیگر از بازی های حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه صفاییه اصفهان یک بر صفر برابر شهرداری سیرجان شکست خورد. سهیلا نظام آبادی تنها گل سیرجان را به ثمر رساند.

هر 2 تیم برای زنده نگهداشتن امید خود به قهرمانی باید پیروز می شدند اما این شکست برای سپاهان ناامید کننده بود گرچه حواشی بر اصل بازی سایه افکند.

بازیکنان سپاهان از طریق خروجی شبکه های مجازی به شدت علیه داوری این بازی موضع گرفتند. در مطالبی که از سوی بازیکنان سپاهان منتشر شده عملا ، کادر داوری بازی ، مقصر شکست قلمداد شده اند.

آن ها می گویند داور مسابقه گل صحیح آن ها را از نقطه کرنر آفساید تشخیص داده و اشتباه بزرگی مرتکب شده است. همچنین یک صحنه بحث برانگیز در مورد وقوع پنالتی به سود سپاهان که داور به آن اعتقادی نداشته ، منتشر شد.

 

با این نتیجه شهرداری سیرجان همچنان با فاصله 3 امتیازی تیم شهرداری بم در رده دوم قرار دارد و امیدوار است شهرداری بم در یکی از 2 بازی باقی مانده خود بازنده شود تا فرصت قهرمانی برای سیرجان فراهم شود.

 

 

1287182

 

ذوب آهن 3 پارس جنوبی صفر ؛ باز هم سبزواری

ذوب آهن در ادامه روند صعودی خود به یک پیروزی قابل پیش بینی رسید و 3 بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و با پیروزی خود در این بازی انتقامی ، یک کلین شیت دیگر در کارنامه سنگربان ذوب آهن نیز ثبت شد.

مثل هفته های گذشته ، سارا سبزواری نقش اصلی را در این پیروزی ایفا کرد و 2 گل به ثمر رساند و نرگس زهری دیگر بازیکن گلزن ذوب آهن بود. سبزواری در هفته های اخیر ، بانوی اول سبزها بوده است. ذوب آهن باز هم این هفته را بدون فاطمه عادلی سپری کرد.

اصفهانی ها همچنان به شکست ناپذیری خود در هفته های اخیر ادامه می دهند و می توانند با حفظ این روند پنجمی خود را مسجل کنند ضمن این که تقابل این ذوب آهن آماده با شهرداری بم در هفته پایانی جذابیت های خاص خود را به همراه دارد.

 

سایر بازی ها

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در ارومیه ، استقلال خوزستان شگفتی ساز شد و یک نتیجه غیر قابل باور را به دست آورد و 3 بر صفر همیاری آذربایجان غربی را شکست داد. همان تیمی که در ارومیه به کمتر تیمی باج می دهد.

در مورد جزئیات این بازی اطلاع چندانی در دست نیست اما پیروزی تیم بحران زده استقلال خوزستان در برابر همیاری که در ارومیه تیمی سرسخت است می تواند شگفتی هفته به حساب آید. مریم شمال نسب ، زهرا تامرادی و صفورا ابراهیمی گلزنان آبی های خوزستان بودند.

در شیراز ، تیم منتخب فارس برابر پالایش گاز ایلام یک بر یک مساوی کرد تا نتیجه این بازی به سود ذوب آهن باشد. الهام انصاری تنها گل منتخب فارس را در خانه به ثمر رساند و ایلام با از دست دادن امتیاز در این بازی ، رده پنجم را از دست داد.

در تهران و در مسابقه ای که زودتر از سایر بازی ها برگزار شد تیم های انتهای جدولی آذرخس تهران و خیبر خرم آباد یک بر یک به تساوی رسیدند. تیم های چسبیده به قعر جدول که باید به فکر فصل آینده باشند. غزاله صالحی پور برای آذرخش و زینب کریمی برای خیبر در این بازی گلزنی کردند.

دیدگاه‌ها