کد خبر : 1508921 | 12 اسفند 1396 ساعت 08:43 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه زیبای النصر برای میزبانی جام ملت‌ها

یکی از ورزشگاه های مد نظر امارات برای میزبانی جام ملت های آسیا در نزدیکی باشگاه ایرانیان دبی قرار دارد، جایی که از چندی پیش مورد بازسازی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر دبی از آن باشگاه هایی است که برای فوتبالدوستان ایرانی زیاد غریبه نیست به خصوص که ورزشگاه اختصاصی النصری با توجه به نزدیک بودن به باشگاه ایرانیان دبی همواره میزبان بازی ها و اردوهای تیم های ایرانی هم بوده است.


در شرایطی که کمتر از یک سال به میزبانی جام ملت های آسیا 2019 در امارات باقی مانده است سران این باشگاه با حمایت فدراسیون فوتبال امارات از چند ماه پیش با انتقال بازی های خانگی خود به سایر ورزشگاه های شهر دبی تصمیم به مرمت و بازسازی ورزشگاه اختصاصی خود گرفتند که در نهایت طرح و دیزاین اصلی این ورزشگاه از سوی رسانه های منتسب به النصر منتشر و در اختیار عموم قرار گرفت.


طرحی زیبا و جالب توجه که می تواند ورزشگاه النصر را به یکی از زیباترین مجموعه های فوتبالی شهر دبی تبدیل و میزبانی شایسته برای جام ملت های آسیا باشد. ورزشگاهی قدیمی و پر از خاطرات تلخ و شیرین برای ایرانی ها که حالا با شکل و شمایلی جدید برای میزبانی از بزرگ ترین تورنمنت ملی فوتبال در قاره کهن آماده می شود.

 

 

دیدگاه‌ها