کد خبر : 1508924 | 12 اسفند 1396 ساعت 08:53 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعودی ها در انتظار خوش قولی باشگاه های اسپانیایی

وعده آل شیخ برای حضور عربستانی ها در لالیگا

بعد از انتقال عجیب 9 ستاره ملی پوش عربستان به باشگاه های اسپانیایی حالا سران فوتبال این کشور در انتظار خوش قولی مقامات لالیگا برای حضور بازیکنان در میدان هستند.

وعده آل شیخ برای حضور عربستانی ها در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه قبل بود که 9 بازیکن ملی پوش از تیم های ملی بزرگسالان و امید عربستان با امضای قراردادهای عجیب راهی باشگاه های دسته اول و دوم اسپانیا در لالیگا شدند تا در آستانه جام جهانی مهیای حضور در رقابت های مهم جهانی شوند.


انتقال هایی که سرو صدای زیادی به راه انداخت و توجه کارشناسان را به هزینه های سرسام آور سعودی ها در نقش اسپانسرینگ برای کوچ بازیکنان کلیدی شان به رقابت های اروپایی را جلب کرد. با وجود این که پول کلانی به عنوان حمایت در راه جذب این بازیکنان صرف شد اما هنوز هیچ کدام از این بازیکنان برای تیم های خود به میدان نرفتند که همین اتفاق انتقادات از تصمیم اخیر را به اوج خود رسانده است.


در واکنش به این اعتراض ها و انتقادات ترکی آل شیخ وزیر ورزش جنجالی سعودی ها در جدیدترین توئیت خود برای عربستانی ها ادعا کردند وعده هایی از سوی باشگاه های اسپانیایی برای بازی کردن ملی پوشان این کشور از یکی دو هفته آتی دریافت کرده است به همین خاطر روی خوش قولی آنها حساب می کند.


از جمله بازیکنانی که عربستانی ها نگران وضعیت او هستند سالم الدوسری مهاجم اول این کشور در باشگاه ویارئال است که با گذشت نزدیک به یک ماه یک دقیقه هم به میدان نرفته در حالی که او در نیم فصل نخست ستاره الهلال در خط حمله بود و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز رسید.

دیدگاه‌ها