کد خبر : 1508965 | 12 اسفند 1396 ساعت 10:27 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق‌العاده پیکان و آقا معلم

جلالی و 12 امتیاز از 4 بازی مقابل تبریزی‌ها

مجید جلالی در 4 دیدار رفت و برگشت مقابل دو نماینده تبریز موفق به کسب 12 امتیاز شد.

جلالی و 12 امتیاز از 4 بازی مقابل تبریزی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی و پیکان فصل منحصر به فردی را تجربه می کنند. آنها یا 7 هفته متوالی می برند یا 10 هفته در حسرت برد باقی می مانند. حالا چند هفته ای است که شاگردان جلالی دوباره روی دور برد افتاده اند و دوباره به کسب سهمیه امیدوار شده اند.


نکته جالب اینکه جلالی در 4 دیدار رفت و برگشت مقابل تراکتورسازی و گسترش فولاد آمار فوق العاده ای داشته و در هر 4 دیدار موفق به شکست حریفان شده است. پیکانی ها در دور رفت گسترش فولاد را با تک گل سیدمهران موسوی با شکست بدرقه کردند تا فیروز کریمی بازگشت به لیگ برتر با شکست آغاز کند. یک هفته بعد شاگردان جلالی به لطف گل به خودی حریف و گل ثانیه های پایانی امیرحسین روستایی از سد تراکتور و یحیی گل محمدی گذشتند.


اما دور برگشت نیز پیکانی ها مقابل نمایندگان تبریز خوش درخشیدند و گسترش فولاد را با سه گل بختیار رحمانی، مهدی مومنی مرتضی آقاخان شکست دادند و در مصاف با تراکتورسازی نیز در حالیکه بیش از 25 دقیقه 9 نفره بودند، موفق به کسب سه امتیاز شدند. جلالی و پیکان در این 4 بازی در حالی موفق به کسب 12 امتیاز شدند که آمار 7 گل زده، یک گل خورده و ثبت 3 کلین شیت را تجربه کردند. این تیم با 41 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و یکی از شانس های کسب سهمیه آسیا به شمار می رود.

دیدگاه‌ها