کد خبر : 1509099 | 12 اسفند 1396 ساعت 16:55 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنها خوب نبودند ما بد بودیم

درخشان: برانکو سرمربی تیم قهرمان ایران است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است برد استقلال در دربی 86 دلیل خوب بودن آبی پوشان نیست.

درخشان: برانکو سرمربی تیم قهرمان ایران است

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس در مورد باخت سرخپوشان در دربی 86 گفت: به نظرم نتیجه ای که در بازی رقم خورد به هیچ عنوان بیانگر کیفیت فنی تیم ها نبود. استقلال برد؛ ولی روز خوبشان نبود. در واقع علت اصلی برد آنها بد بودن پرسپولیس بود که از شرایط ایده آل هفته های قبل فاصله زیادی داشت.


او ادامه داد: واقعا توقع این باخت از پرسپولیس نمی رفت. تیم از هر نظر نسبت به استقلال برتری داشت و اگر برانکو کمی باهوش تر بود می توانست نتیجه لازم را کسب کند. اما همه بچه ها روز بدشان را سپری کردند و نتوانستند آن نمایش همیشگی را داشته باشند.


درخشان در مورد انتقاداتی که نسبت به ترکیب پرسپولیس می شود، تصریح کرد: قبل از هرچیزی باید بگویم برانکو سرمربی تیم قهرمان ایران است و باید قدردان زحمات او باشیم. مطمئنم که این باخت چیزی از ارزش های او و بازیکنانش کم نمی کند؛ اما برانکو می توانست تدابیر بهتری را برای این بازی در پیش بگیرد.


وی افزود: شروع بازی با یک مهاجم این تصور را به وجود آورد که برانکو برای کسب تساوی به میدان آمده و با احتیاط ویژه ای به مصاف استقلال رفته است. به نظرم برانکو مثل همیشه عطش برد نداشت و نتوانست انگیزه لازم را نیز به بازیکنانش انتقال دهد.


سرمربی سابق پرسپولیس با تقبیح اعتراضات به وجود آمده برای کادر فنی خاطر نشان کرد: هواداران باید منطقی باشند و با برخورد احساسی تیم را به حاشیه نبرند. پرسپولیس دو دیدار مهم آسیایی در پیش دارد و باید حمایت حداکثری انجام شود. یادمان نرود پرسپولیس برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ شده و نباید با یک شکست ارزش کار تیم را زیر سوال ببریم.

دیدگاه‌ها