کد خبر : 1509136 | 12 اسفند 1396 ساعت 19:12 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فخرالدینی: نایب قهرمانی مان دور از دسترس نیست

مدافع گلزن ذوب آهن ابراز امیدواری کرد با ادامه روند خوب تیمش در سال 97 نایب قهرمانی شان در لیگ هفدهم مسجل شود.

فخرالدینی: نایب قهرمانی مان دور از دسترس نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی مدافع گلزن ذوب آهن در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: ما انگیزه های زیادی برای این بازی داشتیم و با توجه به شکست در بازی رفت، به دنبال کسب نتیجه بودیم. اما این بازی شرایط خاص خودش را داشت و بعد از انجام بازی های سنگین و پرفشار به دیدار پارس رفتیم.


او ادامه داد: ما فاصله 90 کیلومتری بوشهر تا جم را با اتوبوس طی کردیم و در شرایط خاص آب و هوایی جم به نظرم بازی خوبی هم انجام دادیم. حتی موفق به خلق موقعیت هم شدیم؛ اما در نهایت نتوانستیم سه امتیار را کسب کنیم. بهرحال خوشحالم که همچنان تیم دوم جدول هستیم.


فخرالدینی در مورد شانس تیمش برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ هفدهم تصریح کرد: خدا را شکر روند خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و امیدوارم در سال 97 نیز بتوانیم به روند خوب مان ادامه دهیم تا نایب قهرمانی مان مسجل شود.


وی افزود: البته ما رقیبان سرسختی مثل استقلال داریم که در این هفته ها خیلی خوب کار کرده اند؛ اما ذوب آهن باشگاه بزرگی است و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و می توانیم نایب قهرمانی خودمان را مسجل کرده و سهمیه آسیایی را کسب کنیم.


مدافع ذوب آهن در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل الوحده امارات نیز گفت: این هفته با الوحده بازی دشواری داریم. آنها تیم دوم لیگ امارات هستند و رقیب سرسختی به شمار می روند. اما باید بازی را ببریم تا شرایط صعودمان از این گروه فراهم شود. لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی دارد و آنجا فرصت اشتباه نداریم و باید هوشیار باشیم.


او پیرامون عدم گلزنی اش در هفته های اخیر اضافه کرد: من در یکی دو هفته اخیر موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتم؛ اما کمی بدشانس بودم. قبل از هرچیزی موفقیت تیم برایم مهم است؛ ولی تمام تلاش خودم را به کار می بندم تا بتوانم هم گلزنی کنم و هم پاس گل بدهم.


فخرالدینی در مورد برد استقلال در دربی 86 خاطرنشان کرد: قبل از دربی هم گفته بودم بازی سختی در انتظار دو تیم است. به نظرم استقلال با برد خوبی که قبل از دربی مقابل فولاد به دست آورد شرایط خوبی پیدا کرد و با انگیزه زیادی به بازی آمده بود. آنها تیم تر بودند و بازی روان و با برنامه ای به نمایش گذاشتند و در نهایت هم با شایستگی فاتح دربی شدند.

دیدگاه‌ها