کد خبر : 1509169 | 13 اسفند 1396 ساعت 00:06 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

دستگرمی برای فتح پاریس

رئال مادرید 3-1 ختافه: بازگشت بی بی سی

رئال مادرید در دیداری خانگی با نتیجه 3-1 ختافه را شکست داد و فاصله اش با تیم چهارم جدول را به 4 امتیاز افزایش داد.

رئال مادرید 3-1 ختافه: بازگشت بی بی سی

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که در دیدار قبلی با شکست مقابل اسپانیول، فاصله شان با والنسیا به یک امتیاز کاهش پیدا کرده بود، امشب با درخشش کریس رونالدو، ختافه را شکست دادند تا با یک بازی بیشتر، فاصله ای 4 امتیازی با خفاش ها پیدا کنند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 24، گرت بیل قفل دروازه ختافه را باز کرد. روی یک ارسال از بنزما، توپ با دخالت ایسکو به بیل رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

 

 

1287418

 

1287419

 

حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم که به دنبال زدن گل دوم بود، چند موقعیت خوب روی دروازه ختافه ایجاد کرد. از جمله در دقیقه 38 که ارسال کارواخال، یک موقعیت بسیار خوب برای بنزما ایجاد کرد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

ولی حملات رئال سرانجام در آخرین ثانیه های نیمه اول به ثمر نشست و کریس رونالدو توانست حساب کار را 2-0 کند. این بار هم بنزما بود که پایه گذار گل بود و با یک پاس در عمق، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم بعد از یک حرکت در عرض، با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه ختافه فرستاد تا رئال با برتری دو گله به رختکن برود.

 

 

1287424

 

تنها دو دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که شرایط برای ختافه دشوارتر شد. لوئیک رمی که یک کارت زرد داشت، با خطایی که روی ناچو انجام داد، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا ختافه 10 نفره شود.

 

علی رغم برتری نفری، رئالی ها چندان به دنبال زدن گل های بعدی نبودند و این فرصت را برای بازیکنان ختافه فراهم کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری روی دروازه این تیم حمله کنند و در دقیقه 64، صاحب یک ضربه پنالتی شوند. روی یک فرار عالی از سمت راست، مولینا در موقعیت تک به تک با کیلور ناواس قرار گرفت اما خطای ناچو، او را نقش زمین کرد. پورتیو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب ناواس، توپ را وارد دروازه کرد.

 

رئالی ها خیلی سریع واکنش نشان دادند و رونالدو در دقیقه 67 دروازه ختافه را باز کرد اما داور به دلیل خطا، این گل را نپذیرفت. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 78، رونالدو توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند. روی ارسال مارسلو از سمت چپ بود که رونالدو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.

 

در دقایق پایانی باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند بار دیگر به گل برسند و بازی در نهایت با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها