کد خبر : 1509204 | 13 اسفند 1396 ساعت 10:50 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: بسیاری از هواداران حلالیت طلبیدند!

واکنش تند مدیرعامل استقلال به شایعه جدایی‌اش

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد شایعه جدایی اش از این تیم خنده دار است.

واکنش تند مدیرعامل استقلال به شایعه جدایی‌اش

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در گفت وگویی با خبرگزاری مهر درباره شایعه ای که در چند ماه گذشته درباره جدایی اش از آبی ها وجود داشت، توضیح داد و آنها را خنده دار توصیف کرد.


افتخاری در این باره گفت: «این صحبت ها شایعه هستند و شنیدن آن هم برای من و هم برای استقلالی ها عادت شده است. من که به شنیدن این شایعات عادت کردم. اما واقعا به نظر شما این شایعه پراکنی ها در این مقطع که استقلال در بهترین شرایطش قرار دارد خنده دار نیست؟ این حرف ها آنقدر تکرار شده که دیگر اثرش را از دست داده است.»


وی افزود: «این شایعه لوث و نخ نما شده است. هرگاه استقلال نتایج خوبی می گیرد و در شرایط خوبی قرار می گیرد این شیطنت ها هم شدت می گیرد. این شایعات در راستای شعار یکسری تماشاگران در ورزشگاه است. مثلا بارها پیش آمده که ما با دو سه حتی چهار گل از حریف پیش بودیم اما تعدادی از تماشاگران بر علیه ما شعار می دادند.»


افتخاری درباره تشویقش در دربی پایتخت بیان کرد: «خدا را شکر که این روزها را هم دیدیم. وقتی بعد از پایان دربی داشتم به سمت رختکن می رفتم خیلی از هواداران با زحمت خودشان را به من رساندند. خیلی از آنها از من تشکر کردند و خیلی ها هم از من حلالیت گرفتند. شاید باورتان نشود اما گوشی تلفن همراه من پر است از پیام هایی که هواداران برای من ارسال داشته و از من حلالیت گرفته‌اند.»

دیدگاه‌ها