کد خبر : 1509283 | 13 اسفند 1396 ساعت 13:22 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب سرمربی الوصل:

به پرسپولیس ببازیم فقط همسرم می‌تواند مرا اخراج کند

سرمربی الوصل بعد از متحمل شدن دو شکست پیاپی اکنون در آزادی امیدوار به زنده نگه داشتن شانس صعود تیمش است.

به پرسپولیس ببازیم فقط همسرم می‌تواند مرا اخراج کند

به گزارش "ورزش سه"، نماینده امارات در آستانه حذفی زودهنگام در لیگ قهرمانان آسیاست و در صورتی که مقابل پرسپولیس امتیاز از دست بدهند باید کار آنها را تمام شده تصور کرد. رودورفو آروآبارنا، سرمربی الوصل با دشوار خواندن کار تیمش در بازی مقابل قهرمان ایران گفت: مقابل یک تیم قدرتمند در سطح آسیا بازی خواهیم داشت. اما هدف ما کسب سه امتیاز است همانطور که حریف نیز با این انگیزه از ما میزبانی خواهد کرد.


سرمربی آرژانتینی الوصل در ادامه گفت: تمام انگیزه و تلاش خود را خواهیم کرد تا به این پیروزی برسیم و هم‌چنین امیدواریم که مسابقه خوب و جذابی برای هواداران داشته باشیم. برای تیم الوصل که چند سالی بود در مسابقات آسیایی حضور نداشت این بازی و پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد.

 

سرمربی الوصل در ادامه در خصوص شرایط تیمش گفت: از تجربیات بازیکنانم استفاده خواهم کرد. با توجه به عناصر جوانی که در اختیار داریم، سعی می‌کنیم که مسابقه خوبی را برگزار کنیم. آینده الوصل را همین بازیکنان جوان رقم خواهند زد. شکست ما در دو دیدار قبلی ارتباطی به مسابقه فردا ندارد. برای پیروزی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.


وی ادامه داد: در مسابقه‌های اخیر شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. بسیاری از بازیکنان ما مصدوم شدند و در حال حاضر هم بازیکنان مصدومی داریم که در مراحل نهایی بازیابی سلامتی هستند. در ۴ مسابقه قبلی که شرکت کردیم به همه بازیکنانم اعتماد دارم.


رودلفو آروابارنا در واکنش به این سوال که آیا به او دستوری مبنی بر عدم حضور در ایران اعلام شده بود گفت: من به این سوال جوابی نمی‌دهم و فقط به پرسش‌های فوتبالی جواب می‌دهم.


سرمربی آرژانتینی الوصل پاسخ جالبی به شایعه مربوط به اخراجش بعد از شکست احتمالی مقابل پرسپولیس داد و گفت: من با تیم الوصل یک قرارداد طولانی دارم. به این صورت نیست که اگر ما در مقابل پرسپولیس شکست بخوریم من اخراج خواهم شد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که از زمانی که من به الوصل آمدم این تیم پیشرفت کرده است. تنها کسی که می‌تواند من را اخراج کند همسرم است. این  بازی در ماندن یا نماندن من در الوصل تاثیری ندارد و فوتبال برد و باخت دارد.

دیدگاه‌ها