کد خبر : 1509285 | 13 اسفند 1396 ساعت 14:17 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا منتظر هواداران و صاحبان تیم در استادیوم آزادی هستیم

پیروانی: شفر با همه دعوا دارد و این قشنگ نیست

مدیر تیم پرسپولیس نسبت به صحبت‌های سرمربی آلمانی استقلال موضع گرفت و مدعی شد او باید بیش از این روی اعصاب خود مسلط باشد.

پیروانی: شفر با همه دعوا دارد و این قشنگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دربی هشتاد و ششم را واگذار کرده و حواشی مربوط به این بازی حتی در آستانه بازی مقابل الوصل پایانی ندارد. صحبت‌های وینفرد شفر بعد از این دیدار که پرسپولیسی‌ها را متهم به بازی بدون برنامه کرده بود واکنش بازیکنان و کادرفنی این تیم را در پی داشته تا افشین پیروانی موضع خود در این زمینه را اینگونه اعلام کند: شفر به عنوان یک مربی حرفه‌ای باید بر اعصاب خود مسلط باشد. زمانی که تدارکات تیم حریف به او آب تعارف کرد و شفر به او بی‌احترامی کرد، همه آن صحنه را دیدند. زمانی که در داربی من احساس کردم روی احمدزاده خطای پنالتی‌ رخ داده است با هیجان به کنار زمین رفتم و وقتی به نیمکت برگشتم متوجه شدم که شفر در حال‌ صحبت با نیمکت ما است.


وی ادامه داد: شفر تازه به فوتبال ما آمده و باید اصول حرفه‌ای را رعایت کند. راهی که در پیش گرفته است و می‌خواهد با همه دعوا کند کار قشنگی نیست. من اگر کنار زمین هیجان و استرس داشتم به خاطر علاقه زیادم به پرسپولیس است و هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام می‌دهم. فکر نمی‌کنم که حرفه‌ای باشد شفر هم در مورد من صحبت کند.


پیروانی در خصوص بازی مقابل الوصل گفت: بازی با استقلال بسیار مهم بود و همه ما به خاطر شکست در این بازی ناراحت هستیم اما باید این بازی را فراموش کنیم تا از لحاظ روحی – روانی آماده حضور مقابل الوصل شویم. بازی فردا، بازی یک بازی حیاتی است. از تماشاگران می‌خواهم در آخرین بازی سال ۹۶ مثل همیشه از ما حمایت کنند.


وی با درخواست از هواداران این تیم برای حضور در استادیوم گفت: تقاضا دارم همان طور که همیشه متحد و هم‌قسم بودیم در بازی فردا هم از ما حمایت کنند. فردا احتیاج بیشتری به هواداران داریم. باید یک تیم و متحد باشیم. ما فردا منتظر هواداران مان هستیم و تلاش می‌کنیم تا پیروز میدان شویم.


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت این بازی گفت: مطمئنا با بردن الوصل شرایط روحی ما بهتر خواهد شد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما این بود که قهرمانی در روز داربی فشار و استرس زیادی به ما وارد کرد. باید داربی را فراموش کنیم، روز از نو، روزی از نو. هواداران بدانند که همه در تلاش هستیم تا اتفاق‌های خوبی برای باشگاه رخ دهد. آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند. ان‌شاء‌الله با برد در بازی فردا به استقبال سال جدید می‌رویم. تلاش می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود.


پیروانی در پایان اعلام کرد که شایان مصلح به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده و تلاش کادرپزشکی برای حضور او در بازی برگشت ادامه دارد.

دیدگاه‌ها