کد خبر : 1509391 | 13 اسفند 1396 ساعت 17:59 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه شنبه وقت تسویه‌حساب اسماعیلی با العین

هافبک آبی ها فصل گذشته دیدار برگشت برابر العین را از دست داد.

سه شنبه وقت تسویه‌حساب اسماعیلی با العین

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در دیدار برگشت خود برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست خانگی همراه شد چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند اما فرشید اسماعیلی تنها بازیکنی بود که به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داد.


بازیکنان العین با یک تمارض آشکار موفق شدند داور را در تهران وادار به اخراج اسماعیلی کنند و همین موضوع باعث شد ستاره فصل گذشته آبی ها دیدار برگشت را از دست بدهد و البته به دلیل دریافت کارت قرمز دیدار اول این فصل برابر الریان را نیز از دست داد.


اسماعیلی حالا در بهترین فرم خود برای دیدار با این تیم در ورزشگاه بن زاید آماده حضور در ترکیب آبی پوشان است. ستاره جوان استقلالی ها که در دیدار دربی و الهلال نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت، امیدوار است تا در دیدار سه شنبه، چهره درخشانی در زمین مسابقه داشته باشد تا با بازیکنان العین تسویه حساب کرده باشد.


اسماعیلی در کنار شجاعیان دو بازیکن استقلال در کناره های خط حمله هستند که سرمربی استقلال حساب ویژه ای روی آنها باز می کند و به همین دلیل دیدار روز سه شنبه بهترین فرصت برای اسماعیلی است تا با این تیم تسویه حساب کرده باشد.

دیدگاه‌ها