کد خبر : 1509470 | 14 اسفند 1396 ساعت 08:34 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

فراموشی احتمالی دربی با برد الوصل

پرسپولیس در انتظار دوشنبه آشتی

پرسپولیس امروز در حالی میزبان الوصل خواهد بود که برای سرگروهی نیاز مبرمی به برد در دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم دارد.

پرسپولیس در انتظار دوشنبه آشتی

به گزارش "ورزش سه"، می توان صدرنشین بلامنازع لیگ برتر بود و مورد انتقاد هواداران هم قرار گرفت. اتفاقی که برای برانکو و شاگردانش بعد از باخت در دربی 86 افتاد. در حالیکه سرخپوشان با کسب یک تساوی می توانستند مقابل هواداران خود جشن قهرمانی برپا کنند، تک گل سه امتیازی وریا غفوری همه چیز را خراب کرد. پرسپولیسی ها رویای کسب دو جام در یک سال را بر باد رفته می بینند و حالا تنها دو برد متوالی در لیگ قهرمانان آسیا می تواند یک پایان خوش را برای آنها رقم برزند.


پرسپولیس فردا میزبان الوصل امارات خواهد بود و هفته آینده نیز دیدار برگشت خود را مقابل این تیم برگزار می کند. در دو هفته ای که از لیگ قهرمانان آسیا می گذرد، الوصل تیم با کیفیتی نشان نداده و در هر دو بازی قبلی خود در آسیا باخته است. از طرفی این تیم با چند غایب راهی ایران شده و به نظر می رسد این فرصت خوبی است که تا شاگردان برانکو با یک برد در خانه هم شرایط صعود از گروه را فراهم کنند و تلخی باخت دربی را فراموش کنند.


سرخپوشان در بازی های خود صلابت همیشگی را نداشته اند و باخت مقابل السد نیز هنوز از خاطر هواداران این تیم پاک نشده است. منتقدین نیمکت نشینی بازیکنانی مثل محسن مسلمان و احمد نوراللهی به عنوان پاشنه آشیل تیم معرفی می کنند و معتقدند ترکیب برانکو تکرای شده و آنالیز آسان پرسپولیس باعث می شود رقبا به راحتی برنامه های برانکو را خنثی کنند

.
سرمربی پرسپولیس حالا با چالش هایی در ترکیب خود مواجه است، بازی کردن صادق محرمی یا حسین ماهینی در نقش مدافع راست، انتخاب هافبک دفاعی از میان کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه و احمد نوراللهی، ترجیح بشار رسن به محسن مسلمان و استفاده از علی علیپور و گادوین منشا معمای این روزهای ارنج پرسپولیس به شمار می رود.


البته همه می دانند که در گروه C رقابت سرگروهی بین پرسپولیس و السد قطر است. پرسپولیس که خوب می داند برای عدم رویارویی با نمایندگان عربستانی در مرحله بعد کسب مقام اول در این گروه است، باید در این دو بازی 6 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند.


پرسپولیس در حالی به مصاف الوصل می رود که تاکنون سابقه رویارویی با این تیم را نداشته اما در6 مصافی که با نمایندگان اماراتی داشته، چهار برد، یک مساوی و یک شکست را تجربه کرده است. ۱۷ گل زده و ۹ گل خورده آمار سرخپوشان در این 6 دیدار است. الوصلی ها نیز در تنها حضورشان در لیگ قهرمانان در بازی با نماینده فوتبال کشورمان، مقابل سایپا قرار گرفته و یک باخت و یک مساوی کسب کردند.


پرسپولیس با برد سه بر صفر مقابل نسف قرشی و شکست السد ۳ بر یک و کسب سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. الوصل نیز با دو شکست مقابل السد و نسف قرشی بدون امتیاز در قعر جدول گروه C قرار دارد. سرخپوشان با باخت در دربی 86 پا به این دیدار آسیایی می گذارند و الوصلی ها نیز با شکست دو بر یک مقابل النصر خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند. این در حالی است که سرخپوشان با کسب 57 امتیاز قهرمانی خود را در لیگ هفدهم مسجل کرده اند و الوصل با 32 امتیاز تا پایان هفته هجدهم در رده سوم لیگ امارات قرار دارد.


دیدار دو تیم ساعت 17:15 امروز به قضاوت علی صباح با کمک های عامر داوود و حیدر عبدالحسن هر سه از عراق در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها