کد خبر : 1509526 | 14 اسفند 1396 ساعت 10:45 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تن کاته: بازیکنان کلیدی به ترکیب برگشته اند

سرمربی الجزیره و بیان راه مقابله با تراکتور

سرمربی تیم الجزیره امارات اعلام کرد برای پیروزی مقابل تراکتورسازی نهایت تلاشش را انجام می دهد.

سرمربی الجزیره و بیان راه مقابله با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تین کاته سرمربی تیم الجزیره امارات امید زیادی دارد تا برنده مصاف با تراکتورسازی باشد. این مربی باتجربه درباره شرایط بازی با تراکتورسازی گفته است: بازی برای هر دو تیم سخت و پیچیده خواهد بود. ما در این بازی نیاز داریم تا شکست اخیرمان مقابل تیم الاهلی عربستان را جبران کنیم، زیرا با پیروزی مقابل تراکتور می توانیم فرصت خود را برای صعود به مرحله بعد تحکیم ببخشیم.


وی افزود: این موضوع برای تراکتورسازی نیز صدق می‌کند. این تیم در ۲ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده است و آنها نیاز شدیدی به امتیاز کامل دیدار مقابل الجزیره دارند.


سرمربی الجزیره با اشاره به شانس تیمش برای پیروزی گفت: ما به سه امتیاز نیاز داریم تا امید خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه داریم. ما باید در تعامل با رقیب ایرانی خود باهوش باشیم و تمرکز خود را در هر دو نیمه حفظ کنیم تا بتوانیم از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کنیم و نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم.


تین کاته در پایان درباره بازگشت مبارک بوسوفا بازیکن باتجربه مراکشی بیان کرد: از ابتدای فصل ما با چنین اتفاقاتی مواجه شدیم و بازیکنان کلیدیمان را در ترکیب نداشتیم ولی در تمام آن بازی‌ها جایگزین آنها خیلی خوب عمل کردند و ما با دست پر زمین بازی را ترک کردیم.

دیدگاه‌ها