کد خبر : 1509798 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:17 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونر الاهلی به تیم ملی دعوت شد

سرمربی تیم ملی استرالیا بازیکن تیم الاهلی عربستان را برای بازی های دوستانه ملی فراخواند.

به گزارش ورزش سه، اوایل فروردین ماه سال پیش روی شمسی روزهای موسوم به فیفادی قرار دارند و تیم های ملی مختلف در بازی های دوستانه به مصاف هم می روند. به خصوص این روزها برای کشورهایی که جواز حضور در رقابت های جام جهانی را به دست آورده اند، بسیار داغ و حساس دنبال خواهد شد.

 

1288046

 

در همین راستا برت فن مارویک، سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا فهرست نفرات مدنظر خود را برای دو بازی دوستانه مقابل تیم های نروژ و کلمبیا اعلام کرده و نام مارک میلیگان باتجربه نیز در آن دیده می شود. مدافع-هافبک 32 ساله استرالیایی در نقل و انتقالات نیم فصل از ملبورن ویکتوری با قراردادی سنگین به الاهلی عربستان پیوست و حالا بازی در غرب آسیا را نیز به تجربیاتش اضافه کرده است.

 

نکته مهم در خصوص دعوت شدن میلیگان به تیم ملی این است که در روزهای انتشار خبر پیوستن او به الاهلی، رسانه های استرالیایی مانور زیادی روی احتمال دعوت نشدنش به تیم ملی دادند و به نوعی برای کاپیتان تیم ملی این کشور زنگ خطر را به صدا درآوردند؛ اما حالا پس از گذشت یکی دو ماه این بازیکن کهنه کار به تیم ملی استرالیا دعوت شده و این بدان معنی است که اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، در جام جهانی هم کانگوروها را همراهی خواهد کرد. بدین ترتیب روسیه 2018 چهارمین جام جهانی متوالی میلیگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها