کد خبر : 1509804 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:31 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

با دو برد در تبریز شانس صعود داریم

ابراهیمی: نباید همه تقصیرها را گردن ساغلام انداخت

مهاجم تراکتورسازی اعتقاد دارد بدشانسی باعث شده تیمش نتایج مطلوبی در بازی های گذشته کسب نکند.

ابراهیمی: نباید همه تقصیرها را گردن ساغلام انداخت

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در سومین بازی آسیایی خود مقابل الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید تا شانس کمی برای صعود داشته باشد. با این حال سرخپوشان تبریزی امیدوارند در دور برگشت امتیازات از دسته رفته را جبران کنند و به جدول برگردند.


محمد ابراهیمی، هافبک هجومی تراکتورسازی درباره بازی روز گذشته با الجزیره عنوان کرد: بازی خوبی مقابل الجزیره انجام دادیم. متاسفانه باز هم در این مسابقه بدشانس بودیم. ما خیلی خوب و روان بازی می کنیم اما در گل کردن موقعیت ها بدشانس هستیم و نمی توانیم دروازه حریفان را باز کنیم. واقعا همه مان متعجب هستیم که چرا موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی شود.


وی درباره عملکرد ارطغرول ساغلام در تراکتورسازی و انتقادهایی که گاهی به این مربی می شود، بیان کرد: نمی شود اینطور انتقاد کرد. ساغلام تاثیر خودش را روی تراکتور داشته است. شما نگاه کنید که ما با حضور ساغلام از 3 بازی اول 7 امتیاز کسب کردیم. به هر حال دلایل زیادی باعث شده این نتایج به دست بیاید.


هافبک تراکتورسازی ادامه داد: فشردگی مسابقات واقعا ما را اذیت می کند. بازیکنان ما خسته هستند و از سوی دیگر اتفاقات دیگری نیز باعث شده نتایج مطلوبی نگیریم. ما مقابل پیکان یک گل بد خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید. بعد هم بدشانسی هایمان ادامه پیدا کرد و به گل نرسیدیم. امیدوارم شانس به ما رو کند و بتوانیم در آینده این نتایج را جبران کنیم.


ابراهیمی درباره شانس صعود تراکتورسازی به دور بعدی لیگ قهرمانان تاکید کرد: ما استارت امتیاز گیری هایمان را از بازی با الجزیره امارات زدیم. الان دیگر باید در دور برگشت همه مسابقات را ببریم.

 

امیدوارم در تبریز الجزیره را شکست دهیم و از نظر روحی شرایط مان خوب شود. بعد هم در تبریز با الغرافه بازی داریم و هنوز شانس خوبی برای جمع کردن امتیازات و رسیدن به دور بعدی داریم.


وی درباره آینده خودش در تراکتورسازی افزود: هنوز زود است در این خصوص صحبت کنیم. قطعا تا زمانی که باشگاه مرا بخواهد، در تراکتورسازی می مانم.

دیدگاه‌ها