کد خبر : 1509813 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:51 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماراتن فینال لیگ برتر والیبال از فردا آغاز می شود

ماجراجویی شگفتی سازان اردکان در تهران

در بازی رفت فینال لیگ برتر والیبال فردا بانک سرمایه از خاتم اردکان میزبانی می کند.

ماجراجویی شگفتی سازان اردکان در تهران

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال لیگ برتر والیبال در سال 96 از فردا آغاز می شود و تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان برای رسیدن به جام قهرمانی در گام اول در خانه والیبال تهران به مصاف هم می روند.


در این مسابقه تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان که با شکست حریفان به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یافتند، مقابل هم قرار می گیرند تا تیم برنده 50 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده باشد.


این 2 تیم دو بار در مرحله مقدماتی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته بودند که شاگردان مصطفی کارخانه در هر دو مسابقه به پیروزی دست یافتند.


دیدار رفت سوم آبان ماه (هفته چهارم) در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد و سرمایه سه بر صفر میزبان خود را شکست داد و دیدار برگشت در هفته پانزدهم (13 دیماه) در خانه والیبال تهران برگزار شد و خاتم سه بر یک مغلوب میزبان خود شد.


تیم خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد، برای رسیدن به دیدار نهایی دو شگفتی خلق کرد که ابتدا در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف سایپا تهران شد که با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.


خاتمی ها در مرحله نیمه نهایی نیز موفق به حذف شهرداری تبریز شدند که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورده بود و در مرحله نخست پلی آف نیز کاله مازندران را از پیش رو برداشته بود.


از سوی دیگر بانکی ها که در دو دوره گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند، در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان صدرنشینی با 19 برد و 57 امتیاز شدند و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم هاوش گنبد را از پیش رو برداشتند تا حریف پیکان تهران شوند.


بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در دو دیدار متوالی پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.


در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان سال 96 قرار بود تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز نیز برای مقام سومی به مصاف یکدیگر بروند که دو باشگاه در نامه ای به سازمان لیگ به کسب مقام سوم مشترک رضایت دادند. بر این اساس و با توجه به موافقت سازمان لیگ فدراسیون والیبال با درخواست دو باشگاه پیکان و شهرداری تبریز، عنوان سوم مشترک به این تیم‌ها تعلق گرفت.


دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر روز چهارشنبه آینده 23 اسفندماه در اردکان برگزار می شود و اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، دو تیم روز یکشنبه 27 اسفندماه در خانه والیبال تهران بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها