کد خبر : 1509885 | 15 اسفند 1396 ساعت 17:14 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

بتیس، مقصد بعدی اسطوره اسپانیایی؟

ایکر کاسیاس با تایید مسئولان پورتو، آخرین فصل حضورش در این باشگاه پرتغالی را پشت سر می گذارد.

بتیس، مقصد بعدی اسطوره اسپانیایی؟

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس ممکن است به فوتبال اسپانیا برگردد. این خبر را نشریه آبولای پرتغال اعلام کرده و نوشته است که سنگربان تیم فوتبال پورتو که چند روز پیش خروجش از این تیم در پایان فصل قطعی شد، در نظر دارد به کشور خودش برگردد، چرا که تا الان هیچ پیشنهاد متقاعد کننده‌ای از لیگ‌های اروپایی و حتی تیم‌های لیگ آمریکا (MLS) نداشته است. به همین دلیل او تصمیم گرفته که به لالیگا برگردد و رئال بتیس را هم به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است.

 

 

1288119

 

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پورتو اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که این باشگاه به قطع همکاری با آن دسته از بازیکنانی که حقوق بالایی از این باشگاه می‌گیرند، فکر می‌کند، چرا که این باشگاه دیگر توان مالی پرداخت حقوق‌های نجومی را ندارد و اولین نفری که هم که به آن اشاره داشت، ایکر کاسیاس بود.

 

طبق ادعای نشریه آبولا یکی از دلایلی که کاسیاس بتیس را انتخاب کرده حضور هم‌تیمی و هم‌پست قدیمی‌اش آنتونیو آدان در این تیم است. کاسیاس و آدان در زمان حضورشان در رئال مادرید جزو آن دسته از بازیکنانی بودند که علیه مورینیو و استراتژی‌های تنش‌زای او در سانتیاگو برنابئو موضع گرفتند و در ادامه از این تیم بیرون رانده شدند.

دیدگاه‌ها