کد خبر : 1509900 | 15 اسفند 1396 ساعت 18:10 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریجکمپ: استفاده از موقعیت‌ها تفاوت را رقم زد

سرمربی الوحده در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن شرکت کرد.

ریجکمپ: استفاده از موقعیت‌ها تفاوت را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، ریجکمپ سرمربی الوحده با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن که با شکست این تیم همراه بود، گفت: هر دو تیم نمایش خوبی داشتند؛ اما ما دقت لازم برای گلزنی در ضربات آخر را نداشتیم. ذوب آهن بازی خوبی انجام داد و با از دست دادن توپ ها، آنها فرصت هایی را به دست می آورند. فرق دو تیم در این دیدار استفاده از فرصت های گلزنی بود.


سرمربی الوحده در پاسخ به این سوال که آیا همچنان شانس صعود دارند، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که در بازی بعدی، برنده باشیم و به رقابت برای صعود باز گردیم.


وی در واکنش به این موضوع که چرا تیم شما با وجود عقب افتادن، برنامه ای برای گلزنی نداشت، خاطر نشان کرد: ذوب آهن در خانه برابر ما همه تلاش خود را برای گلزنی انجام داد. در بازه ای از زمان می توانستیم به گل برسیم؛ اما این اتفاق رخ نداد. فشار زیادی روی تیم ما است، زیرا هر 4 روز یک بازی رسمی داریم. با این وجود امید خود را از دست نمی دهیم و همچنان امیدواریم.


ریجکمپ در پایان صحبت های خود را به این شکل به پایان رساند: دروازه بان ما یکی از بهترین های لیگ امارات است. او جوان و با استعداد است و در تیم ملی نیز حضور دارد. هر دو تیم قوی بودند و تفاوت ها در نحوه استفاده از موقعیت ها بود.

دیدگاه‌ها