کد خبر : 1509923 | 15 اسفند 1396 ساعت 19:06 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

خالد شفیعی ؛ رو به پیشرفت ( عکس )

مدافع تازه وارد تیم ذوب‌آهن رفته رفته جای خود را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرده است و در حال حاضر یکی از مهره‌های ثابت امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود.

به گزارش " ورزش سه " در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم ، دو تیم ذوب‌آهن ایران و الوحده امارات در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و در آخر شاگردان امیر قلعه‌نویی با دو گل مرتضی تبریزی مقابل حریف خود به برتری رسیدند .


یکی از نکات مثبت تیم امیر قلعه‌نویی ، ثبت دو کلین‌شیت متوالی در لیگ قهرمانان آسیا است . مهره‌های دفاعی قلعه‌نویی در این دو بازی خالد شفیعی و محمدمهدی نژادمهدی بودند که به خوبی حملات دو تیم لوکوموتیو ازبکستان و الوحده امارات را خنثی کرده و در بسته نگه داشتن دروازه کمک زیادی به مظاهری کردند . به خصوص خالد شفیعی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به این تیم ملحق شد و رفته رفته در ترکیب ثابت ذوب‌آهن قرار گرفت .


این مدافع که دوران ناموفقی را در کره‌جنوبی سپری کرده بود با برگشت به ایران تصمیم گرفت فوتبال خود را دوباره زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری کند و دوباره مهره ثابت دفاعی قلعه‌نویی در مسابقات شد . شفیعی در بازی امروز هم حملات محدود الوحده را با کمک یار دفاعی خود خنثی کرد تا صحنه‌ی خطرناکی بر روی دروازه این تیم ایجاد نشود .


بی‌شک قلعه‌نویی برای صعود از گروه خود در آسیا و کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر ، بر روی تجربه این مدافع حساب باز کرده بار دفاعی خود را بر روی دوش این بازیکن قرار داده است .

 


عکس : شهرام شریفی

دیدگاه‌ها