کد خبر : 1509939 | 15 اسفند 1396 ساعت 19:14 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان با یک دروازه‌بان در آزادی(عکس)

در نخستین روز کار با توپ دور جدید اردوی تیم ملی تنها یک دروازه‌بان در تمرین کار با توپ حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام بازی‌های لیگ برتر در سال ۹۶ ، ملی پوشان داخلی در اردوی جدیدی که با تصمیم کارلوس کی‌روش از دیروز دوشنبه آغاز شده حضور پیدا کردند و در نخستین کار تمرینی، در مرکز PEC به کارهای بدنسازی و روحی روانی زیر نظر کادر فنی تیم ملی پرداختند.

 

به غیر از ملی پوشان پرسپولیس که امروز به ریکاوری در مرکز PEC پرداختند، هشت بازیکن تیم ملی که تیم‌های باشگاهی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا نیست، در دومین روز اردو به زمین چمن ورزشگاه آزادی آمدند و مشغول آماده سازی شدند.

 

1288183

 

در جمع ملی پوشانی که امروز در تمرین تیم ملی در استادیوم آزادی حضور داشتند، تنها حامد لک به‌عنوان دروازه‌بان در بین نفرات دعوت شده از سوی کارلوس کی‌روش بود و بعد از گرم کردن و فوتبال در زمین کوچک همراه دیگر نفرات، به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

حامد لک که فصل درخشانی همراه فولاد خوزستان داشته و پای ثابت اردوهای تیم ملی است، در تمرین امروز زیر نظر الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانان ایران به تمرین پرداخت تا با حفظ آمادگی بدنی بتواند امیدوار باشد در ۱۰۰ روزه باقی مانده تا شروع جام جهانی همچنان در فهرست نفرات منتخب کارلوس کی‌روش باشد.

 

1288184

 

1288182

دیدگاه‌ها