کد خبر : 1509969 | 15 اسفند 1396 ساعت 21:30 | 220.9K بازدید | 0 دیدگاه

تا قبل از پنالتی اعتماد به نفس داشتیم

شفر: امیدوارم باز هم داور را ملاقات کنم

سرمربی استقلال در نشست خبری درباره دیدار با العین صحبت کرد.

شفر: امیدوارم باز هم داور را ملاقات کنم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با العین گفت: به تیمم تبریک بزرگی می‌گویم. بابت این بازی خوب به آنها تبریک می‌گویم.

تیم ما در ابتدا بابت نتیجه بازی قبلی کمی استرس داشت ولی هرچه که از بازی گذشت ما بهتر شدیم. اعتماد به نفس ما بیشتر شد. بعد از یک بر صفر توپ‌های راحتی را در میانه زمین از دست دادیم که در نهایت یک بر یک شد. خیلی بابت عملکرد حسینی هم خوشحالم. او عملکرد بسیار خوبی درون دروازه داشت. شاید می‌شد گل سوم و چهارم را هم بزنیم. پنالتی دوم هم برای العین شانس بزرگی بود. با توجه به نتیجه بازی قبل، این بازی خیلی خوب بود. متاسفانه در اواخر بازی هم مجید حسینی از مدافعان عالی ایران را هم از دست دادیم. خیلی مهم بود که هافبک‌های ما از 16-17 پاسی که هافبک‌های العین می خواستند به عبدالرحمان بدهند، 15 پاس را از او گرفتند. گفته بودیم به بازیکنان که باید برای متوقف کردن العین، عبدالرحمان را متوقف کنیم.

خیلی خوشحالم که شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم. بازی بعدی مقابل العین شانس بزرگی برای رفتن به مرحله بعدی است. ما شانس خوبی برای صعود داریم. با حضور تماشاگرانمان می‌توانیم این کار را بکنیم.

 

وی درباره داوری این دیدار گفت: من خوشحالم که داور نیستم. شاید تصمیماتش درست بوده باشد. برای او بعد از بازی آرزوی موفقیت کردم و گفتم امیدوارم بعدا بازهم یکدیگر را ببینم. ما یک ریکاوری داریم و بازی‌های سختی داریم. امیدوارم مجید حسینی را در بازی بعدی داشته باشیم. بابت میزبانیتان در العین هم متشکرم.

 

سرمربی استقلال درباره مامه تیام اظهار کرد: او نه تنها بازیکن بسیار خوبی است بلکه همه تیام را در تیم ما دوست دارند بابت شخصیت و عملکردی که دارد. در مقایسه با مسابقه قبلی عملکردمان خیلی بهتر بود. نمی دانم چرا بازی قبلی شش بر یک شد ولی در ابتدا تیم ما استرس داشت و هرچه از زمان این بازی گذشت ما بهتر شدیم. بازیکنان ما الان خوشحالند و ما سفیر بسیار خوبی برای فوتبال ایران هستیم.

دیدگاه‌ها