کد خبر : 1510018 | 16 اسفند 1396 ساعت 08:29 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: من آن شکست را محو کردم

وینفرد شفر مربی آلمانی تیم استقلال، خود را مسبب فراموشی بزرگترین شکست یک دهه اخیر تیم آبی پوش می داند.

شفر: من آن شکست را محو کردم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری به تساوی 2-2 مقابل العین رسید که دو بار از حریف پیش بود و شاید اگر داور مالزیایی نبود، حتی می توانستند به پیروزی هم برسند. با این وجود، هواداران استقلال از عملکرد وینفرد شفر و شاگردانش راضی بودند و در صورت شکست هم بعید بود اعتراضی نسبت به آن ها داشته باشند.

 

آبی پوشان پایتخت چند ماه قبل با قبول شکست 6-1 مقابل همین تیم العین، از آسیا کنار رفته و ماه ها در مقابل رقیب سنتی سرافکنده بودند؛ اما از زمان حضور شفر در ایران، پا به پای پرسپولیس پیش آمدند و علی رغم فاصله در جدول، پیروز دربی نیز شدند. بعد از انتقام در دربی، نوبت به العین رسید و استقلالی ها نیز با توپ پر وارد زمین شدند و به گل هم رسیدند؛ اما در دقایق پایانی مسابقه کار به تساوی کشیده شد.

 

شفر در نشست خبری بر یک نکته تاکید داشت؛ او می گفت: من آن شکست تلخ مقابل العین را محو کردم و سبب شدم به باد فراموشی سپرده شود. البته استقلالی ها آن دوران را فراموش نخواهند کرد اما حالا به تیم قدرتمندشان افتخار می کنند.

 

سرمربی آلمانی آبی ها در ابتدای حضورش نیز صحبت از فراموشی آن شب تلخ می کرد و حالا به دنبال انتقام و کسب 3 امتیاز در تهران خواهد بود.

دیدگاه‌ها