کد خبر : 1510105 | 16 اسفند 1396 ساعت 13:37 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

سه گزینه احتمالی جانشینی امری در پاری سن ژرمن

پس از حذف پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، باید کار اونای امری در این باشگاه را تمام شده دانست.

سه گزینه احتمالی جانشینی امری در پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی پس از هزینه ای بالغ بر یک میلیارد یورو در 7 سال گذشته و جذب ستاره هایی چون نیمار و امباپه هنوز هم نمی تواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند. امسال شانس این باشگاه برای رسیدن به رویای فینال لیگ قهرمانان بیشتر از همیشه بود ولی شب گذشته این رویا ناتمام ماند و رئال با برتری در دو بازی رفت و برگشت بر تیم پاریسی، حالا اونای امری را در مرز اخراج قرار داده است.

بسیار بعید است که الخلیفی بازهم روی امری حساب کند و این سرمربی اسپانیایی پس از دو سال کار در این باشگاه، جای خود را به فردی دیگر خواهد داد و از فصل بعد، مربی دیگری را روی نیمکت پی اس جی خواهیم دید.

 

 

1288381

 

 

طبق ادعای لوپاریزین، مدیر قطری پی اس جی برای جانشینی امری روی سه گزینه دیدگاه مثبتی دارد.

اولی لوئیس انریکه، سرمربس سابق بارسلوناست. دومی آنتونیو کونته سرمربی کنونی چلسی و سومی پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام.

در این بین انریکه به دلیل اینکه مربی هیچ تیمی نیست، در دسترس است و کونته هم با توجه به اختلافاتی که با مدیران چلسی دارد، بسیار بعید است که فصل بعد هم در این باشگاه بماند. تنها پوچتینو است که جایگاه مطمئنی در تاتنهام دارد و برای جذب او الخلیفی باید دست به کار بزرگی بزند.

نکته جالب اینکه لوئیس انریکه مدنظر چلسی هم قرار دارد و گفته می شود که جانشین کونته در این باشگاه خواهد شد. از مانچینی، دی بیاجو و آلگری نیز به عنوان گزینه های دیگر پی اس جی نام برده شده است.

دیدگاه‌ها