کد خبر : 1510135 | 16 اسفند 1396 ساعت 15:25 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان:

امیدوارم در یک چهارم به تیم انگلیسی نخوریم

لیورپول شب گذشته با کسب تساوی بدون گل برابر پورتو و با توجه به پیروزی پرگل بازی رفت، توانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

امیدوارم در یک چهارم به تیم انگلیسی نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتظار می‌رود تیم‌های انگلیسی زیادی در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا باشند، امره جان دوست دارد لیورپول با تیم‌های غیر انگلیسی در این مرحله روبرو شود.

 

 

1282830

 

 

او درباره صعود لیورپول به مرحله بعد لیگ قهرمانان و در پاسخ به این سوال که دوست دارد تیمش با چه تیمی  رو به رو شود گفت:‌« انگیزه‌های زیادی داشتیم که به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یابیم و خوشبختانه موفق به این کار هم شدیم. لیگ قهرمانان انگیزه زیادی به ما می‌دهد تا با قدرت کارمان را پیش ببریم. خوب بودیم و همین که توانستیم به مرحله بعد راه یابیم نشان می‌دهد که آماده بودیم و به هدفمان رسیدیم. برای مرحله بعد هم برایم مهم نیست که با چه تیمی روبرو شویم ولی ترجیح من این است که با تیمی از انگلیس برخورد نکنیم.»

 

برتری لیورپول برابر پورتو باعث شد تا این تیم برای اولین بار از فصل ٢٠٠٩-۲۰۰۸ راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود. در قرعه کشی مرحله بعد لیگ قهرمانان نیز هر تیمی می‌تواند به تیم دیگری بخورد و تیم‌ها از یک کشور ملاحظه‌ای برای برخورد نکردن در این مرحله ندارند.

غیر از لیورپول و رئال مادرید، شش تیم دیگر باید تا هفته آینده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابند تا بعد از قرعه کشی، بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود که این بازی‌ها اواسط فروردین ماه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها