کد خبر : 1510523 | 18 اسفند 1396 ساعت 19:04 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: شرمنده هواداران خوزستانی شدیم

سرمربی استقلال خوزستان بعد از شکست برابر خونه به خونه از عدم راهیابی تیمش ابراز شرمندگی کرد.

ویسی: شرمنده هواداران خوزستانی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان نتوانست تیمش را به فینال جام حذفی برساند و برابر تیم دسته اولی خونه به خونه در خانه شکست خورد. او با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: متاسفانه در روز بسیار بد و غیرقابل باور شرمنده مردم فهیم و فوتبال دوست خوزستان شدیم. با همه وجود آمده بودیم تا به فینال برسیم، اما شرمنده هوادارانمان شدیم.


سرمربی استقلال خوزستان با گلایه از عملکرد شاگردانش در این بازی گفت: در همه نقاط زمین ضعف داشتیم و باختیم. باید تحلیل کنیم چرا اینطور شد. لیاقت‌مان پایین بود و از من گرفته تا بقیه؛ همه مقصر بودند. در 15 دقیقه اول سه مصدوم دادیم که برایم عجیب است. اینها توجیه نیست، اما برای اولین بار است که می‌بینم در 15 دقیقه سه بازیکن‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم در لیگ برتر جبران کنیم تا بیش از این شرمنده نشویم.


ویسی با اشاره به شکست سنگین خانگی تیمش در این دیدار گفت: زمانی که نتیجه دو بر یک شد، بازیکنان را جلو فرستادیم و فرقی نداشت دو بر یک ببازیم یا سه بر یک. متأسفانه روز بد ما تکمیل شد و گل سوم را هم خوردیم.


سرمربی استقلال خوزستان با اعلام اینکه مشکلات زیادی برای بقا در لیگ برتر پیش رو خواهند داشت گفت: قبل از بازی، همه ذهن‌مان این بود که به فینال برویم، اما نشد و باید تمام انرژی‌مان را برای لیگ برتر بگذاریم. حیف است سهمیه استان خوزستان از بین برود. با همه وجود باید بجنگیم تا تیم را حفظ کنیم. نمی‌دانم چه می‌شود، ولی سعی خواهیم کرد تیم را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها