کد خبر : 1510547 | 18 اسفند 1396 ساعت 19:47 | 120.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی الغرافه با حفظ جایگاه چهارم جدول؛

درخشش ادامه‌دار طارمی در لیگ ستارگان

الغرافه قطر در شب گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به برتری ۳ بر صفر مقابل السیلیه شد.

درخشش ادامه‌دار طارمی در لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیستم لیگ ستارگان قطر امشب با انجام دو دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد که در یکی از آنها تیم الغرافه در حضور ثابت مهدی طارمی در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان السیلیه رده ششمی بود.

وسلی اسنایدر در دقیقه ۲۶ روی خروج و دفع توپ اشتباه دروازه‌بان السیلیه توانست گل اول الغرافه را به ثمر برساند؛ ولی این ستاره هلندی در دقیقه ۴۵ پایه‌گذار گل تیمش شد تا پاس در عمق زیبای او را مهدی طارمی با شوت سر ضرب پای چپ تبدیل به دومین گل کند.

 

طارمی در دقیقه ۷۱ به‌عنوان سومین تعویضی الغرافه جای خود را به عمرو عبدالفتاح علی سراج داد اما با این وجود این تیم توانست یک گل دیگر در دقیقه ۹۰ توسط اسنایدر بزند تا این مسابقه خارج از خانه را با پیروزی ۳ بر صفر به اتمام برساند و با کسب چهارمین برد متوالی لیگ و ۳۲ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول بایستد.

 

1288878

 

مهدی طارمی که در پنج بازی اخیر الغرافه توانسته بود ۵ گل بزند، پنالتی بگیرد و پاس گل بدهد، امشب هم به همین روند درخشان در ترکیب تیم قطری ادامه داد و در پیروزی مقابل الغرافه موثر بود.

 

گفتنی است، یاران طارمی که از سه بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا ۴ امتیاز گرفته‌اند و در رده سوم جدول گروه A قرار دارند، سه‌شنبه شب هفته آینده در نخستین بازی از دور برگشت این رقابت‌ها مهمان الاهلی عربستان خواهند بود.

دیدگاه‌ها