کد خبر : 1510669 | 19 اسفند 1396 ساعت 12:35 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

یاران صادقیان میزبان تیم سابق ساغلام

دو تیم عثمانلی اسپور و بورسا اسپور ظهر امروز در ورزشگاه عثمانلی آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یاران صادقیان میزبان تیم سابق ساغلام 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عرفان بوز چندین هفته است که نتایج ضعیفی با عثمانلی اسپور می گیرد .  با نزدیک شدن به هفته های آخر و حضور عثمانلی اسپور در منطقه سقوط کار آن ها را برای عدم سقوط سخت تر می کند و آن ها به دنبال  خروج از این منطقه پیش از پایان لیگ هستند.


 
در مقابل تیم بورسا اسپور تیم سابق ارطغرل ساغلام که اولین قهرمانیش را در لیگ با این مربی تجربه کرد ، شرایط بهتری نسبت به تیم عثمانلی اسپور در جدول دارد . آن ها با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم لیگ قرار دارند . آن ها این فصل پائول لگوئن سرمربی سابق تیم ملی عمان را استخدام کردند . لگوئن در بورسا اسپور توانست با جذب بازیکنان خارجی و استفاده از جوانان در ترکیب اصلی مورد تقدیر خیلی از فوتبال دوستان قرار بگیرد . بورسا اسپور علی رغم حضور در جایگاه دهم ، لگوئن توانست تیمی را بسازد که در آینده بار دیگر بتواند برای قهرمانی بجنگد.

 

پیام صادقیان ، هافبک خلاق تیم عثمانلی اسپور در ۳ بازی گذشته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت . صادقیان هفته گذشته توانست اولین گلش را در مسابقات سوپر لیگ به ثمر برساند و بهترین بازیکن تیمش در زمین بشود ،  در این بازی نیز انتظار می رود در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد 

 

رائول روسسکو، سردار گورلر ، موسی چائران  و آویدجا ورساچویچ از عثمانلی و در مقابل سرجان ییلدریم، ‌امانوئل بادو و کوبیلای کاناتسیزکوش از بورسا اسپور  غایبان این دیدار هستند. 

 

ترکیب احتمالی :

 

1288984

دیدگاه‌ها