کد خبر : 1510769 | 19 اسفند 1396 ساعت 19:17 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی - ربیع خواه؛ ترکیب عوض شد؟ (عکس)

به نظر می رسد برانکو همچنان قصد دارد از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته سرخ ها نشان می داد که محسن ربیع خواه پس از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و احتمالا در کنار کمال کامیابی نیا، زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد اما برانکو در تمرین امروز تیمش، ماهینی را با بازیکنان اصلی و ربیع خواه را کاور پوش کرد.

 

حسین ماهینی که کاپیتان دوم تیم پرسپولیس است، در فصل جاری و در اکثر مسابقات هافبک دفاعی بوده و باوجود انتقادات فراوان، نمایش های کم نقصی را در این پست ارائه کرده است. او اگرچه همچون گذشته توان هجومی ندارد، اما بازهم جزو بازیکنان کارآمد، تلاشگر و سر به زیر پرسپولیس است.

حال در صورت بازی ماهینی، محرمی دفاع راست سرخ ها خواهد بود و این یعنی برانکو بازهم قصد هجوم و حمله از این جناح را دارد. همچنین در این شرایط تعویض ها بستگی به نوع بازی دارند اما بازهم دست پروفسور برای انجام تعویض های هجومی می تواند بازتر شود یا همچون بازی های آسیایی فصل پیش، محسن ربیع خواه می تواند مهره برای کنترل بازی باشد.

 

البته باید دید تا روز سه شنبه برانکو به چه جمع بندی خواهد رسید و در نهایت کدام بازیکنان را در ترکیب اصلی استفاده می کند.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها