کد خبر : 1510952 | 20 اسفند 1396 ساعت 15:47 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای شیرازی فوتبال "گداخانه" نیست و خودمان می‌توانیم

حباب تبلیغات دور زمین ترکید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با مجری تبلیغاتی دور زمین به مشکل برخورده و نسبت به موضع این شرکت و عدم تعهدش به قرارداد واکنش نشان داد.

حباب تبلیغات دور زمین ترکید

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوب آهن در گفتگویی جنجالی نسبت عدم تعهد شرکت تبلیغاتی امین سیما موضع گرفت. شرکت امین سیما که حامی تبلیغاتی دور زمین محسوب می‌شود در گذشته نیز چالش بزرگی با مدیران دو باشگاه سرخابی داشت و در نهایت عدم تعهد به برخی مفاد قرارداد باعث موضع شدید علی اکبر طاهری و در نهایت جدایی او شد، اینبار با مدیران ذوب آهن به مشکل برخورده است.


سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با تسنیم در خصوص عدم واریز پول تبلیغات محیطی به حساب سازمان لیگ اینطور توضیح داده است: متأسفانه شرکت مربوطه (امین سیمای کیش) بازهم بدقولی کرده که امروز هم من و درودگر با او مباحثه شدید داشتیم. ما با بهاروند (رئیس سازمان لیگ) صحبت کردیم و گفتیم که این شرکت به تعهداتش عمل نمی‌کند. این باعث شده که باشگاه‌ها در روزهای پایانی سال با وضعیت وخیمی روبه‌رو شوند و این دور از عدالت است. طبق جلسه‌ای که دیروز برگزار شده بود، قرار بوده این شرکت امروز سه میلیارد و 300 میلیون تومان به حساب سازمان لیگ واریز کند که این کار را انجام نداده است و متأسفانه باشگاه‌ها با چالش شدیدی روبه‌رو شده‌اند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون نسبت به عدم واریز تعهد 40 میلیاردی خود به باشگاه‌ها کوتاهی کرده پرده از ابعاد این ماجرا برداشت و گفت: تا این لحظه که از مسابقات لیگ برتر گذشته و هفته بیست‌وپنجم را پشت سرگذاشته‌ایم، این شرکت باید 40 میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت می‌کرده که نکرده است. اگر قرار باشد جلسات برگزار شود و در آن جلسات تعهداتی داده شود و در آخر هم پرداختی وجود نداشته باشد و هیچ چیز عملی نشود دیگر چطور باید فوتبال را اداره کرد؟ الان باشگاه‌ها به مشکل برخورده‌اند، مخصوصاً باشگاه‌های بزرگی مثل ما که کار‌های عمرانی انجام داده‌اند و باید به پیمانکار‌ها هم پول بدهند.


سعید آذری با اعلام اینکه تا به امروز بحث‌ها و جلسات با مجری این شرکت به نتیجه‌ای نرسیده گفت: من و درودگر برای دفاع از حق باشگاه‌ها با شیرازی مشاجره شدید داشتیم، اما او گوشش بدهکار نیست. شیرازی می‌گوید طبق قراردادی که بسته‌ایم یکسری موارد رعایت نشده است. فکر می‌کند بر سر فوتبال منت گذاشته است و ما به او بدهکار هستیم. فاجعه است که هرکسی به فوتبال می‌آید و خودش را معروف می‌کند، کسانی که یک لگد هم به توپ نزده‌اند و خودشان را از پیشکسوتان این فوتبال که حالا راننده تاکسی شده، محق‌تر می‌دانند و آخر هم فوتبال به آنها بدهکار می‌شود.


مدیرعامل ذوب که نسبت به سهل‌انگاری مدیران تبلیغاتی این شرکت به شدت عصبانی‌ است و حق باشگاه‌ها را در این ماجرا تضییع شده‌ می‌داند در ادامه صحبت‌هایش گفت: این آقا می‌گوید اگر من نبودم هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد و این حالا شده بحثِ شب عید باشگاه‌ها با این آقایان. با وجود صحبت‌هایی که تاج داشته، اما هیچ تعهدی هنوز عملی نشده است. دیروز متعهد شده‌اند که تا امروز سه میلیارد و 300 میلیون واریز کنند، اما نکرده‌اند. اگر تا یکی دو روز آینده این مشکل حل نشود قاعدتاً حق و حقوق‌مان را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. شیرازی حق ندارد سر فوتبال منت بگذارد، فوتبال «گداخانه» نیست. این موضوع را سال دیگر اثبات می‌کنیم که خودمان می‌توانیم با وجود آدم‌های توانمندی که در هیئت رئیسه سازمان لیگ هستند، این کار را انجام دهیم.


آذری با انتقاد از موضع مدیران شرکت امین سیما در پایان حرف‌هایش گفت: این مسائل که یک نفر بگوید اگر من نبودم شما‌ بدبخت بودید، موضوعی است که باید برای همیشه از فوتبال جمع شود. از طرفی اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ هم اصراری برای ماندن ندارند. اگر ما هستیم یا باید با قاطعیت, اختیارات را انجام بدهیم یا در خانه بنشینیم و باشگاهداری کنیم. در این مدت تاج و بهاروند تلاش زیادی کرده‌اند که پول بگیرند، اما این فرد (شیرازی) مدعی شده که حتی در فوتبال ضرر هم کرده است.

دیدگاه‌ها