کد خبر : 1511147 | 21 اسفند 1396 ساعت 11:09 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال قهرمانی تیم یکی از لژیونرهای ایرانی در یونان؛

رای بازی جنجالی به نفع یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی

المپیاکوس با نتیجه ۳ بر صفر برنده دیدار جنجالی لغو شده برابر پائوک شد تا به رده دوم جدول سوپر لیگ یونان صعود کند.

رای بازی جنجالی به نفع یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، هر ساله یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل سوپر لیگ یونان بین تیم‌های پائوک و المپیاکوس برگزار می‌شود و حضور آنها در بالای جدول نیز اهمیت این مسابقه را افزایش می‌دهد، اما جدال این دو تیم در هفته بیست و سوم فصل ۱۸-۲۰۱۷ که قرار بود یکشنبه، ششم اسفندماه برگزار شود به دلیل آشوب تماشاگران پائوک لغو شد.

 

یکشنبه شب دو هفته قبل تیم پائوک در تومبا استادیوم میزبان المپیاکوس، تیمی که احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، بود و فرصت داشت برای نهمین بازی متوالی به برتری برسد و صدر جدول را حفظ کند اما پرتاب یک رول دستمال کاغذی از سوی تماشاگرانش که به صورت اسکار گارسیا، سرمربی المپیاکوس برخورد داشت، موجب شد آن مسابقه برگزار نشود.

 

حالا پس از گذشت دو هفته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان رای این مسابقه جنجالی را صادر نموده و یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد را با نتیجه ۳ بر صفر برنده دیدار با پائوک اعلام کرده است تا المپیاکوس با کسب سه امتیاز بدون دردسر به امتیاز ۵۳ برسد و به رده دوم جدول سوپر لیگ صعود کند.

 

1289522

 

از سوی دیگر تیم پائوک نیز به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار با المپیاکوس ۳۰ هزار یورو جریمه و به دو بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده اما حکم سنگین دیگر برای آنها کسر سه امتیاز از امتیازات این فصل‌شان است.

 

با احتساب سه امتیازی که به المپیاکوس داده شد، یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد با یک امتیاز بیشتر نسبت به پائوک 49 امتیازی(با در نظر گرفتن کسر سه امتیاز) و یک امتیاز کمتر نسبت به آ اِ ک آتن صدرنشین ۵۴ امتیازی در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفتند که البته بازی رو در روی شب گذشته دو رقیب آنها در تومبا استادیوم نیز نیمه تمام ماند.

 

1289521

 

باید در نظر گرفت که احتمالا به دلیل تخلف مالک باشگاه پائوک و نیمه تمام گذاشتن بازی شب گذشته و هفته بیست و پنجم این تیم برابر آ اِ ک آتن که مسعود شجاعی را در اختیار داشت، یک بار دیگر پائوک ۳ بر صفر بازنده اعلام شود که با این شرایط تیم آ اِ ک ۵۷ امتیازی خواهد شد و در فاصله پنج بازی تا پایان فصل شانس زیادی برای قهرمانی پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها